اخبار داغ

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

فرهنگ جهاد و شهادت طلبی از توفیقات الهی ملت ایران است

فرهنگ جهاد و شهادت طلبی از توفیقات الهی ملت ایران است
مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: فرهنگ جهاد و شهادت طلبی از جمله توفیقات الهی است که موجب عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری پهره؛ اولین یادواره شهدای روحانی جنوب شرق کشور به میزبانی شهرستان  ایرانشهر با حضور شمار زیادی از روحانیان شیعه و سنی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری پهره؛,

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این مراسم که در دانشگاه ولایت ایرانشهر برپا شد اظهار کرد: به طور قطع نقش شهدا را در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی را نمی توان نادیده گرفت.

,

حجت الاسلام علی اصغر صناعی افزود: فرهنگ شهادت طلبی یکی از توفیقات برجسته ملت ایران می باشد که همین امر موجب عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی در مقابل دشمنان شده است.

,

امام جمعه شهرستان ایرانشهرهمچنین  با اشاره به جایگاه والای علما و روحانیان  در جامعه گفت: وحدت یکی از عوامل پیشرفت است که تحقق این امر در بین آحاد جامعه  از جمله علمای شیعه و سنی در برابر ارزش ها و آرمان ها یکی از مصداق های شیرین این برادری است.

,

حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی با اشاره به توصیه های امام جعفر صادق(ع) در خصوص اتحاد بین علما ادامه داد: یکی از توصیه های ایشان حفظ وحدت و عدم صدور فتوا بر علیه افراد بی گناه است.

,

در ادامه حجت الاسلام جواد خلیلی مدیر دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور نیز هدف از برگزاری این یادواره را زنده نگه داشتن راه شهدا عنوان کرد و بیان داشت: روحانیت یکی از پیشگامان حراست از ارزش های انقلاب اسلامی ایران می باشد که در عرصه های مختلف قبل و بعد از انقلاب هم این امر را به اثبات رسانده اند.

,

وی تصریح کرد: حوزه جنوب شرق کشور بیش از ۱۰۰ شهید طلبه و روحانی تقدیم انقلاب کرده است.

,

در پایان یادواره نمایشگاهی از عکس، پوستر و کتاب شهدای روحانی جنوب شرق کشور برپا و از خانواده شهدای روحانی، جانبازان و ایثارگران تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه