اخبار داغ

طی صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

درخواست مردم بخش جبالبارزجنوبی عنبرآباد از دستگاه قضا جهت برخورد با حامیان فتنه

درخواست مردم بخش جبالبارزجنوبی عنبرآباد از دستگاه قضا جهت برخورد با حامیان فتنه
مردم بخش جبالبارزجنوبی از مسئولین قضایی درخواست نمودند با افرادی که در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از سران فتنه حمایت نمودند برخورد نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرجنوب . برخی مسؤلین در روز راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه در بخش جبالبارز جنوبی شهر مردهک از سران فتنه حمایت نمودند و نسبت به پارچه مرگ بر سران فتنه اعتراض نمودند که با برخورد انقلابی مردم روبرو شدند پس از گذشت ده روز از راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه ، ۲۰۰۰نفر از مردم بخش جبالبارز جنوبی از دستگاه قضا در خواست نموده اند که دستگاه قضا برخورد قاطعانه ای با حامیان فتنه در بخش جبالبارز جنوبی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرجنوب,


قسمتی از این درخواست به شرح ذیل است:

,
,


فتنه ۸۸خسارات جبران ناپذیری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نمود و فتنه گران در سال ۸۸ در روز عاشورا با سوت و کف و هلهله به امام حسین (ع) توهین نمودند ، خیمه های امام حسین (ع) و مساجد را آتش زدند و دشمن را امیدوار ساختند اما مردم با بصیر و ولایی حماسه نه دی را خلق نمودند و مشت محکمی بر دهان فتنه گران . استکبار جهانی . ایادی استکبار در راس آن امریکای جنایتکار و سران فتنه وارد نمودند و آتش فتنه که بیرون از مرزهای کشور به وسیله نفوذی ها و سربازان پیاده نظام دشمن در داخل مدیریت می شد را خاموش نمودند.

,
,


اما هم اکنون شاهدیم که برخی از مسئولین بخش حبالبارز جنوبی عنبرآباد که بر سر سفره ی این انقلاب نشسته اند در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه از سران فتنه خاتمی خائن ؛ موسوی خائن و کروبی خائن حمایت نمودند.
ما مردم با صبر انقلابی خود از دستگاه قضایی در خواست داریم با حامیان فتنه برخور د نموده تا شاهد حمایت و تطهیر سران فتنه نباشیم.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه