اخبار داغ

رییس ایستگاه شماره 4 آتش‌نشانی قزوین:

مغازه ابزار فروشی در محمود آباد نمونه طعمه حریق شد

مغازه ابزار فروشی در محمود آباد نمونه طعمه حریق شد
رییس ایستگاه شماره 4 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از حریق مغازه ابزار و رنگ فروشی در ناحیه منفصل شهری محمود آباد خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی جمالی  رییس ایستگاه شماره ۴سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با شاخص، اظهارکرد: در تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۷ و ۵۹ دقیقه روز شنبه سی‌ام بهمن ماه، از آتش سوزی یک باب مغازه ابزار و رنگ فروشی در محمود آباد قزوین خبر داده شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های شماره چهار و هفت این سازمان به منظور کمک به آتشنشانی محمودآباد به محل اعزام و مشاهده کردند مغازه مذکور طعمه حریق شده و شلعه های آتش و دود داخل مغازه به سرعت در حال گسترش می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص، ,

وی ادامه داد: وجود مقدار زیادی انواع قوطی های رنگ و مواد شیمیایی و پلاستیکی قابل اشتعال داخل مغازه ، موجب گسترش سریع و شدید حریق گردید به نحوی که زبانه های آتش، منزل مسکونی طبقه فوقانی مغازه را نیز تهدید می کرد.

,

 

,

, , ,

 

,

جمالی افزود: آتش نشانان با سرعت عمل و استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه آتش نشانی به کمک آتش نشانی محمود آباد شتافتند و در حداقل زمان ممکن نسبت به اطفاء حریق اقدام نموده و از سرایت شعله های آتش به منزل مسکونی واقع در طبقه فوقانی مغازه جلوگیری بعمل آوردند .

,

 

,

, , ,

 

,

وی در پایان بیان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی و مالک ، به ماموریت خود پایان دادند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه