اخبار داغ

مردم خوزستان منتظر عملی شدن وعده‌های شما هستند

مردم خوزستان منتظر عملی شدن وعده‌های شما هستند
۱۴۶ دفتر بسیج دانشجویی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به حسن روحانی :مردم خوزستان اینک منتظر عملی شدن وعده های شما و هیأت دولتتان هستند و از جنابعالی و مسئولان دولتی انتظار دارند که برای رفع مشکلات فراوان استان قدم های بلندتری برداشته شده و کارهای به مراتب بیشتری انجام دهید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از“موج چهارم: ۱۴۶دفتر بسیج دانشجویی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به حسن روحانی عنوان کردن:مردم خوزستان اینک منتظر عملی شدن وعده های شما و هیأت دولتتان هستند و از جنابعالی و مسئولان دولتی انتظار دارند که برای رفع مشکلات فراوان استان قدم های بلندتری برداشته شده و کارهای به مراتب بیشتری انجام دهید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم, :,

متن کامل نامه را در ادامه می‌خوانید:

, متن کامل نامه را در ادامه می‌خوانید:, متن کامل نامه را در ادامه می‌خوانید, :,

بسمه تعالی

, بسمه تعالی,

جناب آقای روحانی

,

 
خوزستان استانی است که همواره در شرایط سخت امتحان خود را به خوبی پس داده است. خوزستان در دوران هشت ساله دفاع مقدس به عنوان خط مقدم جبهه، بیشترین خسارات را متحمل شد ولی با این وجود دین خود را به اسلام ادا کرد و تا آخرین نفس در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستاد. جوانان خوزستانی در عرصه دفاع از حرم اهل بیت نیز سنگ تمام گذاشته و با فداکاری ها و از خودگذشتگی ها، امنیت را برای مردم کشورشان به ارمغان آوردند. حضور همیشگی مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خصوصا حضور حماسی آنها در راهپیمایی امسال، سندی بر دلدادگی آنها به راه انقلاب و آرمانهای والای آن است. اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مسئولان نباید این حضور باشکوه را به حساب گلایه نداشتن مردم از فعالیتهایشان بگذارند.

,
,

مردم مومن و صبور خوزستان چند سالی است با مشکلاتی دست و پنجه و نرم می کنند که به هیچ وجه زیبنده تلاش ها و مجاهدت هایشان در دوران مختلف نیست. از مشکل بزرگ هجوم ریزگردها گرفته تا مشکلات مربوط به آب و فاضلاب، بیکاری نیروهای بومی، بهداشت و درمان و از همه بدتر مشکل قطعی های پی در پی آب و برق و تلفن که اخیرا آرامش را از مردم این دیار صلب کرده و آنها را از ابتدایی ترین نیازهای زندگی محروم ساخته است.

,

آقای دکتر روحانی؛ مردم خوزستان اینک منتظر عملی شدن وعده های شما و هیأت دولتتان هستند و از جنابعالی و مسئولان دولتی انتظار دارند که برای رفع مشکلات فراوان استان قدم های بلندتری برداشته شده و کارهای به مراتب بیشتری انجام دهید.

,

آقای دکتر روحانی؛ مردم خوزستان از شما انتظار دارند که آنها را در جریان چگونگی عملیاتی شدن وعده های خود و رفع مشکلاتشان قرار دهید.

,

آقای رئیس جمهور؛ از شما درخواست می کنیم تا با سفر مجدد خود به خوزستان و انتقال یکی از جلسات هیأت دولت به اهواز و اختصاص آن جلسه به مشکلات بی شمار استان، مرهمی بر زخم های بزرگ مردم این دیار گذاشته و جهت رفع مشکلات و انجام مطالباتشان چاره جویی کنید.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه