اخبار داغ

آمادگی بسج دانشجویی برای برگزاری ومیزبانی اردوهای راهیان نور

آمادگی بسج دانشجویی برای برگزاری ومیزبانی اردوهای راهیان نور
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی خوزستان گفت: با توجه به شروع برگزاری اردوهای راهیان نور، بسیج دانشجویی خوزستان آمادگی لازم برای مهمانی از زائران سرزمین های نور را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از موج چهارم”: محمد شهبار عنوان کرد: بسیج دانشجویی خوزستان هماهنگی ها و ساماندهای لازم برای استقبال از زائران سرزمین های جنوب را تدارک دیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , موج چهارم,

وی افزود: برای همین منظور قرارگاه رسانه ای راهیان نور با هدف پوشش حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی در معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی آغاز به کار کرده است.

,

شهباز بیان داشت: برنامه استقبال از اردوها ویژه کادر و فعالین اردوهای راهیان نور پنجشنبه پنجم اسفندماه ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور حاج حسین یکتا در دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

,

این فعال فرهنگی گفت: مراسم اجتماع ملی راهیان نور دانشجویی عصر بیستم اسفندماه با حضور سخنران و مداح در یادمان شهدای شلمچه برگزار می شود.

,

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی خوزستان اظهار داشت: برای اسکان و تهیه غذای دانشجویان تدارک لازم در شهرهای شوش و هویزه دیده شده است و سه پیمانکار برای امورات خدماتی مشخص شده است.

,

وی افزود: برای اسکان دانشجویان هماهنگی های لازم در بیمارستان صحرایی امام علی(ع) تدارک دیده شده و هماهنگی جهت اسکان و بهره مندی از برنامه نمایش پادگان شهید مسعودیان نیز فراهم شده است.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه