اخبار داغ

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی:

هزینه‌های بهداشت و درمان به اندازه یارانه‌ گندم است/ افتتاح 2700 واحد بهداشتی از سال 93

هزینه‌های بهداشت و درمان به اندازه یارانه‌ گندم است/ افتتاح 2700 واحد بهداشتی از سال 93
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: هزینه‌هایی که برای بهداشت و درمان از سال 93 پرداخت شده به میزان یارانه‌ای است که دولت برای گندم پرداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض شهر، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، صبح امروز از طریق ویدئو کنفرانس در همایش افتتاح 28 پروژه بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد که به‌صورت هم‌زمان با افتتاح 657 واحد ارائه خدمات بهداشتی در سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای شروع و اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت شاهد دست آوردهای بسیار خوبی در عرصه ارتقاء سلامت جامعه بوده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , نبض شهر, ، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، صبح امروز از طریق ویدئو کنفرانس در همایش افتتاح 28 پروژه بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد که به‌صورت هم‌زمان با افتتاح 657 واحد ارائه خدمات بهداشتی در سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای شروع و اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت شاهد دست آوردهای بسیار خوبی در عرصه ارتقاء سلامت جامعه بوده‌ایم.,

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شروع طرح تحول سلامت 2700 واحد بهداشتی بااعتبار 780 میلیارد تومان در سراسر کشور افتتاح شد، افزود: علاوه بر آن 12 هزار و 870 واحد بهداشتی با هزینه 750 میلیارد تومان بازسازی و تجهیز شدند.

,

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: از سال 93 تاکنون بیش از 1500 میلیارد تومان در بخش بهداشت هزینه شده است و این در حالی است که بین سال‌های 82 تا 92 تنها 200 میلیارد تومان در این بخش هزینه شد.

,

قاضی‌زاده هاشمی از ایجاد 64 میلیون پرونده الکترونیک خدمات بهداشت در کشور خبر داد و بیان کرد: متأسفانه 90 درصد مرگ‌ومیر ایرانیان به دلیل بیماری‌های غیر واگیر است که وزارت بهداشت برای مقابله با این بیماری‌ها طرح مبارزه و کاهش بیماری‌های غیر واگیر را اجرایی کرده است.

,

وی ادامه داد: در طرح تحول توجه خاصی به بهداشت دهان و دندان شده است و در این راستا 7 میلیون دانش‌آموز در طرح فلورایدتراپی شرکت کرده‌اند و 2400 یونیت دندانپزشکی در مناطق محروم کشور استقرار یافت.

,

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه مردم بیشترین رضایت را از اجرای این طرح داشتند، یادآور شد: هزینه‌هایی که برای بهداشت و درمان از سال 93 پرداخت شده به میزان یارانه‌ای است که دولت برای گندم پرداخته است.

, هزینه‌هایی که برای بهداشت و درمان از سال 93 پرداخت شده به میزان یارانه‌ای است که دولت برای گندم پرداخته است.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه