اخبار داغ

آیا واقعا شأن وجایگاه دانشگاه پیام نورآبادان رقص و ترانه درمحیط آموزشی است؟!

آیا واقعا شأن وجایگاه دانشگاه پیام نورآبادان رقص و ترانه درمحیط آموزشی است؟!
برخی دانشگاه ها کار فرهنگی را با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفته‌اند و برای توجیه کار غلط خود می‌گویند، دانشجویان باید شاد باشند؛ شاد بودن برای هر محیطی خوب است، اما به چه قیمتی؟ به قیمت برگزاری مراسم و اردوهای مختلط؟ مگر غربی ها از اختلاط چه بهره‌ای جز جنایات کنونی جنسی برده‌اند که ما بدنبال پیروی از همان شیوه‌ها هستیم؛ حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر این‌که «کار فرهنگی ماهیت دیگری دارد»، گفتند: مسئولین فرهنگی دانشگاهها بایدمتوجه باشندچه می‌کنند؟ کار فرهنگی صحیح این است که انسان مؤمن، انقلابی، معتقد به آرمان‌ها، دوستدار کشور و نظام اسلامی و دارای بصیرت و عمق دینی و سیاسی تربیت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از“موج چهارم”: دردانشگاه پیام_نور_آبادان شاهد برگزاری برنامه ای در راستای گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی بودیم که اتفاقاتی که در آن برنامه افتادکه تعدادی ازدانشجویان ودلسوزان انقلاب این دانشگاه بیانیه ای تنظیم نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم,

 

,

متن کامل بیانیه

, متن کامل بیانیه, متن کامل بیانیه,

بسمه تعالی

, بسمه تعالی,

 

,  ,

برنامه ای با عنوان دهه فجر در سالن اجتماعات دانشگاه که با تئاتری موهن همراه رقص و موسیقی هندی در فضای دانشگاه و دانشجویی برگزار شد ،آیا واقعا شانیت دانشگاه رقص و ترانه است؟ و یا رسالت دانشجو چنین است!؟ دانشجوی ما جویای علم است و اهل فرهنگ ،نه ابتذال!

,

برنامه ای برگزار میگردد که با عنوان گرامی داشت دهه فجر میباشد ، اما دهه فجر و آرمانهای انقلاب اسلامی تبلیغ سینمای هند و رقص و… نبوده و نیست؛ ایجاد محیط شاد در راستای تقویت روحیه دانشجویان بسیار عالیست ،اما با برگزاری برنامه ای در خور و تئاتری با محتوا، براساس موازین اسلامی و انقلابی، فلذا هرگونه نمایشی باید بیان کننده ارزشهای انقلابی باشد نه جایی برای ترویج فرهنگ غرب و غیر اسلامی، مسئولین دانشگاه اگر شادی واقعی دانشجویان این دانشگاه را میخواهند که قطعا چنین است؛ به فکر حل مشکلاتی از قبیل نبود کتابخانه در همه دانشکده ها ، نبود سلف غذاخوری، نبود امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی، نبود ساختمان واحد و متناسب در محدوده شهری همراه با امنیت، نظافت محیط دانشگاه-آبخوری-نمازخانه و فوق برنامه های ورزشی و اردوهای سیاحتی و زیارتی و آموزشی و… باشند .

,

دانشگاه مبدا تحولات جامعه است ، مقدرات این مملکت دست این دانشگاهیان است، از دانشگاه باید سرنوشت، یک ملت تعیین بشود دانشگاه یک کشوری اگر اصلاح بشود آن کشور اصلاح می شود.

,

مسئولین دانشگاه بدانند فضای دانشجویی را بدست چه کسانی می سپارند باید به جوان‌های انقلابی و مؤمن، خوش روحیه، متدین و دارای عزت نفس میدان بدهید بگونه ای که فضا دست آن‌ها باشد؛امروز دانشگاه و دانشجو آماج بزرگترین توطئه‌هاست و دشمنان کشور از حضور دانشگاهیان با روحیه انقلابی و تهاجمی در میدان و برهم زدن خط قرمزهای آنان و بالا بردن پرچم علم و پر رنگ کردن شعارهای انقلابی وحشت دارند و برای مقابله با این حرکت برنامه‌ریزی و هزینه‌های سنگینی می‌کنند.

,

باید به دغدغه دانشجویان ارزشی و انقلابی و همچنین هزاران نفر از اساتید مؤمن و انقلابی که امروز در دانشگاه‌ها هستند، توجه کرد و از این اساتید قدردانی و قدرشناسی کرد. ضمن آرزوی توفیقات و رشد و بالندگی برای جامعه دانشگاهی بخصوص پیام نور آبادان امیدواریم شاهد حل مشکلات این دانشگاه باشیم.

,

 

,

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

,

 

,

جمعی ازدانشجویان ودلسوزان انقلاب

, جمعی ازدانشجویان ودلسوزان انقلاب,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه