اخبار داغ

واکنش سیاسیون و رسانه‌های غربی به "نبرد خلیج فارس 2"/ عظیما: اکران این اثر در شهرهای دیگر مشروط به فروش خوب آن در مشهد است

واکنش سیاسیون و رسانه‌های غربی به "نبرد خلیج فارس 2"/ عظیما: اکران این اثر در شهرهای دیگر مشروط به فروش خوب آن در مشهد است
انیمیشن "نبرد خلیج فارس 2" به عنوان یک اثر اکشنی رئال، پیش از اکران بازتاب‌های متعددی از سوی رسانه‌ها، سیاسیون و حتی نیروی دریایی آمریکا در پی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در پی تولید انیمیشن رئال "نبرد خلیج فارس 2" به کارگردانی فرهاد عظیما، رسانه‌‌ها و شخصیت‌‌های خارجی نسبت به آن واکنش نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

بر این اساس "جو میلر" نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در سایت رسمی خود پیرامون این انیمیشن نوشت: کارگردان نبرد خلیج فارس گفت تطابق بین اتمام این فیلم و تنفیذ ریاست جمهوری آقای ترامپ در کاخ سفید بسیار جالب بود؛ وی تاکید کرد امیدوارم این اثر به رئیس جمهور ترامپ نشان دهد که چگونه سربازان آمریکایی در صورت دست درازی به ایران، متحمل شکست مفتضحانه و تحقیر آمیزی می شوند.

,

خبرگزاری رویترز نیز در این باره نوشت: ایران در یک فیلم انیمیشن، جسورانه نیروی دریایی آمریکا را شکست می‌دهد.

,

همچنین سایت رسمی نیروی دریایی ایالات متحده امریکا در خصوص "نبرد خلیج فارس 2" در میان تنش های لفظی دونالد ترامپ، فیلم انیمیشینی با موضوع نبرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با نیروی دریایی امریکا، به زودی به سینماهای ایران می‌آید.

,

فرهاد عظیما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی آناج در خصوص اهمیت این اثر در به تصویر کشیدن اقتدار نظامی ایران گفت: ما تمام توان خود را به کار گرفتیم تا با یک کار فرهنگی قوی قلب دشمن را هدف بگیریم که اکشن بود فیلم نیز بر جذابیت آن دامن می‌زند.

,

وی افزود: به نظر من کار فرهنگی قوی همیشه و همه جا می‌تواند اثرگذاری خود را داشته باشد و اگر امروز بازتابی این چنین در سطح جهانی دیده می‌شود نشان دهنده این است که کار فرهنگی به بازوی قوت نظام افزوده شده و اگر مسئولین دست در این کار می‌بردند شاید حتی یک دهم موفقیت فعلی اثر رقم نمی‌خورد.

,

کارگردان "نبرد خلیج فارس 2" خاطرنشان ساخت: اگر همان طور که رهبر انقلاب تاکید می‌کنند، کار فرهنگی به نحو احسن انجام بگیرد قطعا حتی جوانان مخالف با نظام را نیز جذب خود می‌کند چراکه آنان بی‌کفایتی‌های بسیاری از مسئولین دیده‌اند و در صورت مشاهده چنین کارهایی از اهالی فرهنگ و هنر قطعا استقبال کرده و بازتاب نشان می‌دهند.

,

وی ادامه داد: این اثر نشان می‌دهد اگر دشمنان بخواهند به سمت ایران دست درازی کنند، مکر آنان به صورت تحقیر آمیزی به خودشان برمی‌گردد و ایران، آمریکا را نابود می‌کند.

,

این هنرمند از اکران انیمیشن نبرد خلیج فارس از چهارم اسفند ماه در مشهد خبر داد و توضیح داد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، اکران فیلم در تهران و سایر شهرستان‌های کشور مشروط به فروش خوب آن در مشهد خواهد بود که امیدواریم مردم مشهد نیز به عنوان مردمی متعهد به انقلاب، ما را همراهی کنند؛ به خصوص اینکه با وجود بازتاب‌های فعلی در رسانه‌های خارجی، اکنون دشمنان در حال رصد میزان استقبال مردم از این فیلم هستند.

,

وی همچنین این اثر را پاسخ کوبنده‌ای در مقابل فیلم‌های هالیوود علیه ایران دانست و گفت: آنها در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی به بهانه‌های مختلف متوسل شده و در نهایت ایران را تهدید کرده‌اند؛ اکنون ما نیز باید با یک فرار رو به جلو حرف خود را به آنان بزنیم و این دقیقا کاری است که "نبرد خلیج فارس" می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه