اخبار داغ

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان:

انتخابات مظهر اراده ملت است/ شروع ثبت نام شوراها از ۳۰ اسفندماه

انتخابات مظهر اراده ملت است/ شروع ثبت نام شوراها از ۳۰ اسفندماه
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت:مردم تمام ارکان حکومت را انتخاب می کنند ، انتخابات مظهر اراده ملت است و مقدمات انتخابات رو شروع کردم ، ثبت نام شورا ها از ۳۰ اسفند ماه تا ۶ فروردین انجام خواهد شد ودر ۲۹ اردیبهشت روز اخذ رای را خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، بهروز مهدوی صبح امروز در جلسه شورای اداری خرمدره با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات توسط رهبری گفت: مقام معظم رهبری  سیاست های کلی انتخابات را ابلاغ کردند و بر  همه هم واجب است که اجرا کنند و این برای همه است و برای یک جناح خاصی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر، ,

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات افزود: مقام معظم رهبری  فرمودند: باید از آرای مردم به طور کامل صیانت شود ، این آرا  مردم حق الناس است و همه باید در مراقبت و دفاع از آن تلاش کنند.

,

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان   با اشاره به انتخابات  پیش رو گفت: مردم تمام ارکان حکومت را انتخاب می کنند ، انتخابات مظهر اراده ملت است  و  مقدمات برگزاری  انتخابات  رو شروع کردم ، ثبت نام شورا ها از ۳۰ اسفند ماه تا ۶ فروردین انجام خواهد شد ودر ۲۹ اردیبهشت روز اخذ رای را خواهیم داشت.

, مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان  ,

مهدوی با اشاره به اینکه در  مقابل حجم توطئه های دشمنان باید وحدت داشت گفت: همه باید  مبانی اخلاق و قانون مندی رعایت کنبم ،  همه سلایق و جناح ها در کنار همدیگر و بدون تخریب در کنار هم یک انتخابانی را برگزار کنیم که مایه خیر و برکت جمهوری اسلامی باشد .

,

, ,

امام جمعه خرم دره در جلسه شورای اداری این شهرستان به نقش مردم در ایجاد حکومت اسلامی اشاره کرد و گفت: مشروعیت حکومت اسلامی بر گرفته از خداوند متعال است و مردم هستند که به حکومت مقبولیت می دهند.
حجت الاسلام حسینی افزود: مسئولین باید همواره در خدمت مردم باشند و مشکلات مردم را حل کنند.

,
,

فرماندار خرم دره هم در جلسه شورای اداری این شهرستان از مسئولین دستگاها خواست در بیان عملکرد خود با رسانه ها همکاری تنگاتنگ داشته باشند.
حجت محمدی افزود:دستگاهای اجرایی در بیان مشکلات به مدیران استانی و تلاش برای رفع آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
در پایان این جلسه از افشار جعفری قدردانی و شاپور رضا کاظمی به عنوان معاون فرماندار خرم دره معرفی شد.

,
,
,

, , ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه