اخبار داغ

معاون سیاسی انتظامی استانداری البرز در مشکین دشت،

بلوغ زودرس اطلاعات و فناوری نیازمند آموزش است

بلوغ زودرس اطلاعات و فناوری نیازمند آموزش است
فتح اله حقیقی حفظ بنیان خانواده را مستلزم فرهنگ سازی و پرورش جوانان در راستای اهداف انقلاب و اسلام دانست و گفت: بلوغ زودرس اطلاعات و فناوری نیازمند آموزش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون سیاسی  انتظامی استانداری البرز، حفظ بنیان خانواده را مستلزم فرهنگ سازی و پرورش جوانان در راستای اهداف انقلاب و اسلام دانست و افزود: بلوغ زودرس اطلاعات و فناوری نیازمند آموزش است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فتح الله حقیقی در حاشیه همایش بزرگداشت مقام پدر و مادر در مشکین دشت(شهرستان فردیس) در گفتگو با خبرنگار فردیسان، ضمن گرامی داشت مقام خانواده، اظهار کرد: حفظ بنیان خانواده مستلزم فرهنگ سازی و پرورش جوانان در راستای اهداف انقلاب و اسلام است.

, فردیسان,

معاون سیاسی انتظامی استانداری البرز شرایط امروزه دنیا را پیچیده دانست و افزود: اطلاعات و فناوری به بلوغ زود رس رسیده است که محسنات بسیاری دارد و لازم است به مضرات وارد شده به جوانان هم توجه کنیم.حقیقی با اشاره به نفوذ پذیری سایت ها در سطح کشور، خاطرنشان کرد: امروزه در سطح کشور نفوذپذیری در سایت ها ۸۵درصد و عضویت در شبکه مجازی تلگرام به ۷۳درصد رسیده است.

,

وی با اشاره به افزایش استفاده از مواد مخدر، یادآور شد: شاهد کاهش رتبه در مصرف مواد مخدر هستیم و سن مصرف مواد مخدر نیز متاسفانه روبه کاهش است.حقیقی در ادامه با بیان اینکه استان البرز از این حیث آسیب پذیر است خاطرنشان کرد: مهاجر پذیر بودن استان البرز بستر آسیب پذیری این استان را دوچندان کرده است.

,

معاون سیاسی  انتظامی استانداری البرز با بیان اینکه تراکم استان البرز بیش از ۱۰برابر متوسط کشور است، افزود: ضریب رشد جمعیت استان البرز دو ونیم برابر رشد جمعیت کشور معادل سازی شده است. معاونت انتظامی_سیاسی استانداری البرز، ادامه داد: به دلیل رشد بالای جمعیت در استان البرز شاهد هستیم که تراکم دانش اموزی ۲۲ درکشور، تراکم دانش اموزی ۳۲را در استان البرز داریم.

,

وی با اشاره به اینکه البرز پنجمین استان مدال اور کشوری و بین المللی است، خاطرنشان کرد: کاهش قبولی درکنکور سراسری از ۲۵درصد به ۱۲درصد بیانگر لزوم فرهنگسازی مناسب درسطح جامعه است. حقیقی در بخش دیگر سخنان خود به لزوم فراگیری احساس ارامش در جامعه تاکید کرد و گفت: مدیران و مسولین موظف هستند برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی، با فرهنگسازی مناسب و مداوم آرامش را در جامعه حکم فرماکنند.

,

معاون انتظامی_سیاسی استانداری البرز در پایان در خصوص شبکه های مجازی، گفت: اگر به حذف شبکه ها بپردازیم به منظور پاک کردن صورت مساله محسوب میشود که مخالف این موضوع هستیم‌. وی خاطر نشان کرد: آموزش صحیح و فرهنگسازی در خصوص شبکه های مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

,

شایان ذکر است، اولین همایش تکریم و گرامی داشت مقام پدر و مادر در سالن صدف طلایی مشکین دشت_شهرستان فردیس برگزار شد که متولی این برنامه نیز سازمان مردم نهاد جوانان مستعد بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه