اخبار داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

دستگاه های اجرایی برای استقرار استانداردها تلاش بیشتری داشته باشند

دستگاه های اجرایی برای استقرار استانداردها تلاش بیشتری داشته باشند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: وظیفه تمام دستگاه های عضو کارگروه استاندارد است که بیش از پیش با بکارگیری توانی مضاعف در زمینه استقرار استانداردها برای توسعه پایدار و نظامند همکاری و همراهی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از لوار؛ عباس شیرخانلو، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در پنجمین جلسه کارگروه استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات استان هرمزگان، عنوان کرد: استاندارد مطالبه مردمی و حقوق شهروندی است و حساس سازی جامعه نسبت به مقوله استاندارد نیازمند فعالیت مضاعف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  لوار,


وی ادامه داد: ارتقاء سطح استاندارد موجب بهبود شاخص‏های زندگی در کشور می ‏شود و ارتقاء سطح آن بر زندگی انسان ها تأثیر می ‏گذارد.

,
,


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: اکنون که استانداردها در تمامی شئونات زندگی وارد شده و تأثیر مطلوب در زندگی مردم به جای گذاشته است وظیفه تمام دستگاه های عضو این کارگروه است که بیش از پیش با بکارگیری توانی مضاعف در زمینه استقرار استانداردها برای توسعه پایدار و نظامند همکاری و همراهی کنند.

,
,


شیرخانلو با اشاره به گزارش اداره کل استاندارد استان در خصوص قوانین مربوط به استاندارد و بازدیدها و نظارت از کارگاه‏های تولیدی و مصالح و ساختمانی و جایگاه CNG در سطح استان، بیان داشت: نیاز است کمیته ‏ای جهت رفع مشکلات مربوط به جایگاههای CNG با محوریت حوزه ترافیک استانداری تشکیل شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه