اخبار داغ

ورزش عامل تندرستی و نشاط جامعه است/ افزایش بیماری های روحی و روانی پیامد تغییر سبک زندگی در جامعه

ورزش عامل تندرستی و نشاط جامعه است/  افزایش بیماری های روحی و روانی پیامد تغییر سبک زندگی در جامعه
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان اینکه زندگی سالم در گرو ورزش و تندرستی است، اظهار کرد: در زمان حاضر به دلیل تغییر سبک زندگی در جامعه نوع بیماری های متفاوت شده و با حذف بیماری های واگیردار جامعه با بیماری های جدیدی که با روح و روان افراد جامعه سرو کار دارد، مواجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از لوار؛ علی رئوفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان  در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات والیبال کارکنان دیوان محاسبات سراسر کشور که در سالن فجر بندرعباس برگزار شد، با اشاره به اهمیت ورزش، بیان داشت: عقل سالم در بدن سالم است و ورزش فقط تفریح و سرگرمی نیست بلکه عامل سلامتی، نشاط بدن و روح انسان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  نقل از , لوار, ؛ علی رئوفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان  در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات والیبال کارکنان دیوان محاسبات سراسر کشور که در سالن فجر بندرعباس برگزار شد، با اشاره به اهمیت ورزش، بیان داشت: عقل سالم در بدن سالم است و ورزش فقط تفریح و سرگرمی نیست بلکه عامل سلامتی، نشاط بدن و روح انسان است.,


وی با اشاره به حدیثی از نبی اکرم (ص) درباره سلامتی، تصریح کرد: زندگی بدون سلامتی هیچ لذتی ندارد و زندگی سالم در گرو ورزش و تندرستی می باشد.

,
,


رئوفی افزود: در زمان حاضر به دلیل تغییر سبک زندگی در جامعه نوع بیماری های متفاوت شده و با حذف بیماری های واگیردار جامعه با بیماری های جدیدی که با روح و روان افراد جامعه سرو کار دارد، مواجه است.

,
,


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: بسیاری از بیماری ها و اضافه وزن ها به دلیل بی تحرکی و دوری از ورزش است.

,
,


وی اظهارداشت: تغییر نگرش در زمینه مراقبت و بهداشت امروزه الزامی است و فست فود و بی تحرکی به بیماری ها و اضافه وزن بدن اضافه می کنند و ورزش نقش بسیار مهمی در افزایش روحیه و نشاط در زندگی احاد افراد جامعه و جلوگیری از انواع بیماری ها دارد.

,
,


رئوفی عنوان کرد: امروزه ورزش تنها به سلامتی ختم نمی شود و ابعاد گسترده تری پیدا کرده و ورزش در عصر حاضر اقتصاد، اشتغال و ورزش زندگی است.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه