اخبار داغ

معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در بروجن:

برخی ها خیلی زود فتنه 88 را فراموش کردند/ اگرحیا دارید توبه کنید

برخی ها خیلی زود فتنه 88 را فراموش کردند/ اگرحیا دارید توبه کنید
معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که برخی ها خیلی زود اتفاقات سال 88 را فراموش کردند، تصریح کرد: فتنه گران اگر حیایی در مقابل خانواده شهدا دارند توبه و عذر خواهی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، نشست بصیرت فاطمی حماسه انقلابی با موضوع تحلیل و بررسی مسائل روز و راه های تقویت روحیه انقلابی در مصلی نماز جمعه بروجن برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده در این مراسم با بیان این که مردم جامعه نامحرم نیستند و باید در جریان مسائل سیاسی کشور قرار بگیرند، گفت: یکی از راه های پیشرفت و اقتدار آگاهی به زمان و بصیرت است.

برخی ها خیلی زود فتنه ۸۸ را فراموش کردند

علیزاده با اشاره به طرح آشتی ملی و مطرح کردن این سوال که چه کسی به انقلاب، رهبری و مردم پشت کرده است، گفت: ملت ایران با کسی قهر نکرده اند که حالا بخواهند آشتی کنند.

حجت الاسلام علیزداه با بیان این که کسانی که آشتی ملی را ضروری می دانند خیلی زود اتفاقات سال ۸۸ را فراموش کردند، تصریح کرد: فتنه گران اگر با صداقت توبه کنند مردم نجیب ایران همچون گذشته آنها را خواهند پذیرفت.

اگرحیا دارید توبه کنید

حجت الاسلام علیزاده در خطاب به فتنه گران گفت: اگر نسبت به مصالح و منافع ملی، آرمان های امام (ره) و رهبری دغدغه دارید اگر حیایی در مقابل خانواده شهدا دارید توبه و عذرخواهی کنید.

وی اضافه کرد: یکی از اربابان جراید مصر اخیرا نوشته است ۳۰ سال پیش ایران و مصر در یک سطح بودند اما مصر به کمک های بلاعوض آمریکا دلخوش کرد و الان برای تهیه یک قرص نان درمانده است.

علیزاده گفت: این شخصیت عرب ضدایرانی می نویسد: ایران علیرغم هشت سال جنگ، ترورها و مشکلات راه مقاومت را انتخاب کرد و الان به جایی رسیده که در علوم استراتژ یک و دانش هسته ای جزء هشت کشور دنیاست.

معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ادامه داد: همین شخصیت عرب ایران را در علوم نظامی و سیستم موشکی جز برترین کشورهای دنیا معرفی می کند.

مسئولین گزارش دهند در زمینه اقتصاد مقاومتی چه کرده اند؟

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که یک ماه تا پایان سال بیشتر باقی نمانده، گفت: مسئولین به مردم گزارش دهند امسال در زمینه اقتصاد مقاومتی چه کرده اند.

وی با اشاره به بحران اخیر استان خوزستان، گفت: زمانی که مدیریت ها انقلابی، بسیجی و جهادی نباشد کارها در سطح شعار و وعده باقی می ماند.

علیزاده با بیان این که مسائل امت اسلام بی ربط با امنیت کشور ما نیست، گفت: اگر مدافعان حرم در کشورهای سوریه و عراق نمی جنگیدند امروز باید در کوچه های شهر با تروریست ها مقابله می کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
, برخی ها خیلی زود فتنه ۸۸ را فراموش کردند,
,
,
,
,
,
, اگرحیا دارید توبه کنید,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, مسئولین گزارش دهند در زمینه اقتصاد مقاومتی چه کرده اند؟,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه