اخبار داغ

نماینده مردم مشهد در مجلس:

آشتی ملی، طرحی شیطنت‌آمیز برای رأی آوردن روحانی است / فتنه گران هیچ‌کدام از شروط رهبری برای بازگشت را رعایت نکرده‌اند

آشتی ملی، طرحی شیطنت‌آمیز برای رأی آوردن روحانی است / فتنه گران هیچ‌کدام از شروط رهبری برای بازگشت را رعایت نکرده‌اند
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: کسانی که آشتی ملی را کلید زده‌اند می‌خواهند آن را به انتخاب ترامپ گره زده و به مردم بگویند بیایید مانع انتخاب روحانی نشویم تا جنگ با آمریکا رخ ندهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد کریمی قدوسی در گفتگو با  ایران روشن در خصوص طرح آشتی ملی که در رسانه‌های زنجیره‌ای کلید خورده است، ابراز داشت: کسانی که طرح آشتی ملی را کلید زده‌اند، به این نتیجه رسیده‌اند که بعد از فوت آقای هاشمی دیگر هیچ محوری ندارند؛ مگر اینکه امثال آقای خاتمی را از این وضع نجات داده و تطهیر کنند تا با سخنرانی آشکار در قم و اصفهان، یک موج جدید درست کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن,

وی با اشاره به فتنه 88 گفت: آن‌کسانی که دچار آن فتنه عظیم شدند، توبه نکردند، عذرخواهی نکردند، اتهامات زده‌شده را پس نگرفتند، اعلام نکردند برای آنچه مرتکب شدند آماده مجازات هستند و همچنین اعلام نکردند که خسارت‌ها را جبران می‌کنند.

,

کریمی با اشاره به نامه محتشمی به رهبر معظم انقلاب مبنی بر حکمیت ایشان در فتنه، ادامه داد: حضرت آقا در پاسخ به این نامه فرمودند آنچه پیش‌آمده نتیجه و محصول کار شما و دوستانتان است. ایشان همچنین 4 شرط را برای بازگشت آنان قراردادند.

,

وی شروط رهبری برای بازگشت فتنه گران به آغوش مردم را برگرفته از احکام اسلام خواند و یادآور شد: ایشان فرمودند اولاً اتهامات زده‌شده را پس بگیرید، دوما راه خود را از دشمنان جدا کنید، سوم اینکه جبران خسارات واردشده را بپردازید و در آخر اعلام کنید برای آنچه مرتکب شده‌اید آماده محاکمه و مجازاتید؛ میدانیم که این شروط همان شروط اسلام، احکام و دستورات دین است.

,

نماینده مردم مشهد بابیان اینکه فتنه گران هیچ‌کدام از این شروط را رعایت نکردند، خاطرنشان کرد: کسانی که دم از آشتی ملی می‌زنند، اکنون دیگر به معنی واقعی کلمه هیچ‌کسی را ندارند. ما در برخوردهایمان با آقای تابش و الیاس حضرتی از آن‌ها می‌پرسیم بعد از فوت آقای هاشمی، بالاخره پدر معنوی شما چه کسی است؟

,

وی با اشاره به کسانی که طرح آشتی ملی را کلید زده‌اند، تأکید کرد: این‌ها از روی ناچاری طرح آشتی ملی را کلید زده‌اند؛ یک هدف شیطنت‌آمیز دیگری نیز دارند که این طرح آشتی ملی را به انتخاب ترامپ گره بزنند و به مردم بگویند که با آمدن ترامپ زمینه جنگ آمریکا با ایران فراهم‌شده است، پس بیایید آشتی ملی کنیم و مانع روحانی نشویم تا جنگ رخ ندهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه