اخبار داغ

سرپرست حج و زیارت استان سمنان:

حجاج ایرانی در صورت تامین امنیت به عربستان اعزام می شوند/حج باید در سایه حفظ کرامت حجاج برگزار شود

حجاج ایرانی در صورت تامین امنیت به عربستان اعزام می شوند/حج باید در سایه حفظ کرامت حجاج برگزار شود
سرپرست حج و زیارت استان سمنان گفت: حجاج ایرانی در سایه امنیت و حفظ کرامت به کشور عربستان اعزام خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعلی میرقاسم‌پور سرپرست حج و زیارت استان سمنان در گفتگو با مرآت با اشاره به دعوتنامه سعودی‌ها از ایران در خصوص مذاکره حج سال آینده گفت: دعوت نامه هایی از طریق عربستان به دیگر کشور ها برای مذاکره درخصوص حج سال آتی صادر شده است که  ایران را هم به این مذاکرات دعوت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

سرپرست حج و زیارت استان سمنان در ادامه افزود: بنا بر توافقی که صورت گرفته است مذاکره 5 اسفند ماه در کشور عربستان برگزار خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه  تیم قوی تری از ایران به عربستان اعزام می شود، اظهار کرد: تیم قوی از سوی کشورمان باتوجه به اینکه این دو کشور یک سالی است ارتباط آنها قطع شده در مذاکرات شرکت خواهد کرد.

,

میرقاسم پور با تاکید براینکه حج باید در سایه امنیت و حفظ کرامت حجاج برگزار شود، گفت: درصورتی اعزام زائران از ایران صورت می گیرد که احترام و امنیت زائرین حفظ شود.

,

سرپرست حج و زیارت استان سمنان همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه سفارت ایرن در عربستان نیز تعطیل است در این مذاکره مشخص می شود که ویزای حجاج ایرنی از کجا باید صادر شود.

,

وی با اشاره به اینکه 4 الی 5 روز بعداز مذاکرات نتیجه قطعی آن اعلام خواهد شد، گفت: تا زمانی که شرایط برای حجاج ایرانی فراهم شود در مراسم حج حضور پیدا خواهند کرد.

,

میرقاسم پور با بیان اینکه اگر توافق انجام شود قرار است که ظرفیت اعزام افزایش یابد، اظهار کرد: اولویت اعزام حجاج از طریق بانک ملی اعلام می شود و معمولا بین هزار تا 1500 نفر اعزام خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه