اخبار داغ

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا

نظارت مستمر دامپزشکی بوئین زهرا بر تولید بهداشتی مزارع پرورش ماهی

نظارت مستمر دامپزشکی بوئین زهرا بر تولید بهداشتی مزارع پرورش ماهی
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا از نظارت بهداشتی بر تولید آبزیان در مزارع پرورش ماهی شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بوئین امروز دکتر مهدی مهرزاده گفت : براساس برنامه ریزی های مدون ، کارشناسان واحد بهداشت ومدیریت بیماریهای آبزیان  اداره دامپزشکی بوئین زهرا به طور مستمر اقدام به بازدید و نمونه برداری از استخرهای پرورش ماهی در سطح شهرستان بوئین زهرا می نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بوئین امروز,
دکتر مهرزاده با بیان این مطلب افزود: دسترسی به منابع پروتئینی سالم از حقوق شهروندان می باشد و از آنجائیکه یکی از مخاطرات موجود در رابطه با سلامت آبزیان استفاده از ماده شیمیایی غیر مجاز مالاشیت گرین میباشد ، این اداره با نظارت و نمونه برداریهای منظم و دوره ای اقدام به آزمایش و بررسی مصرف یا عدم مصرف این ماده در دوره پروش می نماید.
,
 
,
این مقام مسئول اضافه کرد : چنانچه نتایج حاصله از آزمایشات صورت گرفته در هر مرحله از پرورش مصرف این ماده خطرناک را تاییدکند کل محموله از چرخه مصرف خارج و معدوم میگردد.
,
دکتر مهرزاده در پایان ضمن اشاره به وجود داروهای مجاز و جایگزین مالاشیت گرین ، اعلام داشت: خوشبختانه با توجه به هشدارها و آموزشهای داده شده به پرورش دهندگان ماهی ، اخیرا هیچ موردی از مصرف این ماده در مزارع شهرستان بوئین زهرا تائید نگردیده است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه