اخبار داغ

مشکلات تمام نشدنی کارگران کارخانه پارسیلون خرم آباد

وعده مسئولان بازهم عملی نشد/صدای اعتراض کارگران را کسی نمی شنود+عکس

وعده مسئولان بازهم عملی نشد/صدای اعتراض کارگران را کسی نمی شنود+عکس
عدم پرداخت یک میلیارد و سیصد میلیون تومان وعده داده شده بار دیگر صدای کارگران کارخانه پارسیلون خرم آباد را بلند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک یک میلیارد و سیصد میلیون تومان از طلب کارگران شرکت پارسیلون خرم آباد که قرار بود طی روزهای اخیر پرداخت شود هنوز به حساب کارگران این کارخانه واریز نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وعده های بدون عمل صدای اعتراض کارگران این کارخانه را بار دیگر بلند کرد به نحوی که برای چندمین بار با تجمع در مقابل ساختمان استانداری لرستان خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.

,

اعتراض کارگران کارخانه پارسیلون خرم آباد

, اعتراض کارگران کارخانه پارسیلون خرم آباد,

با وجود پیگیری‌های انجام شده  اما مشکلات کارگران این کارخانه همچنان پابرجاست این درحالی است که شرکت پارسیلون خرم‌آباد روزگاری به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده الیاف فیلامنت و گرانول پلی‌آمید بوده است.

,

بیش از 300 نیروی رسمی و قراردادی این کارخانه بیش از 30 ماه حقوق معوقه دارند که بارها برای دریافت مطالبات خود دست به تجمعاتی زده اند اما انگار گوش شنوایی برای این کارگران وجود ندارد و علی رغم وعده مسئولان مبنی بر رسیدگی به وضعیت این کارخانه،مشکلات آن به مسئله ای لاینحل تبدیل شده است.

,

یکی از کارگران کارخانه پارسیلون خرم آباد در گفت وگو با خبرافلاک در رابطه با عدم پرداخت مطالبات چندین ساله شان گفت: کل مطالبات کارگران هشت میلیاردتومان است که از این مبلغ قرار بود2میلیارد تومان آن پرداخت شود که یک میلیارد و سیصدمیلیون تومان را قرار شده به صورت مشروط به حساب کارگران واریز شود.

,

اعتراض کارگران کارخانه پارسیلون خرم آباد0

, اعتراض کارگران کارخانه پارسیلون خرم آباد0,

وی افزود: از جمله شروط این است که تا زمان تعیین تکلیف شدن وضعیت کارخانه کارگران هیچ گونه مسئولیتی نداشته باشند اما با این وجود هنوز ریالی به حساب کارگران ریخته نشده است.

,

این کارگر شرکت پارسیلون خرم آباد گفت: این که می گویند حقوق نیروهای رسمی پرداخت شده صحت ندارد تمام کارگران چه نیروهای رسمی و چه قراردادی هیچ کدام هیچ گونه وجهی به عنوان مطالبات دریافت نکرده اند.

,

وی اظهار داشت: علی رغم این که در تریبون ها اعلام می کنند که حقوق ها پرداخت شده اما هنوز هیچ کارگری یک ریالی دریافت نکرده است.

,

تجمع کارگران کارخانه پارسیلون

, تجمع کارگران کارخانه پارسیلون,

یکی دیگر از کارگران شرکت پارسیلون به خبرافلاک گفت: طی مصوبه ای قرار بود که مطالبات همه نیروهای قراردادی و رسمی در 9بهمن ماه پرداخت شود با این وجود الان آخرین ماه سال هستیم اما با هیچ نیرویی تسویه نشده است.

,

وی افزود: همین مبلغی هم که قرار شده واریز شود که هنوز پرداخت نشده همه طلب ما نیست و اگر بین همه نیروها تقسیم شود تنها مقدار ناچیزی می شود و دردی از ما را دوا نمی کند.

,

این کارگر شرکت پارسیلون با بیان این که بیش از 300پرسنل رسمی و قراردادی بیش از 30ماه مطالبات معوقه دارند، اظهار داشت: ما به جز همین کار درآمد دیگری نداریم و به خاطر عدم پرداخت حقوق چندین سال است که با قرض امورات زندگی را می گذرانیم و الان هرکدام از ما به مغازه دار و سوپرمارکت بدهکاریم.

,

تجمع کارگران کارخانه پارسیلون0

, تجمع کارگران کارخانه پارسیلون0,

یکی دیگر از کارگران شرکت پارسیلون خرم آباد گفت: مستاجرم و الان بیش از14 ماه است که اجاره پرداخت نکرده ام از کجا بیاورم این همه بدهی را بپردازم به قدری قرض کرده ایم که دیگر نزد دوست و آشنا هم اعتباری نداریم.

,

وی ضمن قدردانی از تلاش های استاندار برای پی گیری وضعیت این کارخانه،گفت: از مسئولان انتظار داریم در رسیدگی به امور تسریع کنند ما الان ماه هاست که حقوق نداریم کدام کارمند با وجود این همه گرانی،تورم و قسط می تواند 14ماه بدون حقوق زندگی کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه