اخبار داغ

رئیس دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران:

۱۱۵ مورد فعالیت در شهرستان دماوند به تأیید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران رسید/ تحقق جایگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان دماوند با تلاش و برنامه‌ریزی هدف‌دار

۱۱۵ مورد فعالیت در شهرستان دماوند به تأیید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران رسید/ تحقق جایگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان دماوند با تلاش و برنامه‌ریزی هدف‌دار
رئیس دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران با بیان اینکه ۱۱۵ مورد فعالیت در سطح شهرستان دماوند به تأیید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران رسیده است، گفت: جایگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان دماوند با تلاش و برنامه‌ریزی هدف‌دار تحقق خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عشاقی در گفتگو با خبرنگار  تارود، با اشاره به نشست ارزیابی با محوریت اقتصاد مقاومتی در شهرستان دماوند اظهار کرد: تعداد پروژه‌های تعریف‌شده در راستای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان، ۵۳ مورد بوده است و ۱۶۷ فعالیت نیز به‌منظور تحقق پروژه‌ها در نظر گرفته‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تارود,

وی افزود: تا به امروز ۱۱۵ مورد از فعالیت‌های شهرستان دماوند مورد تأیید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران قرارگرفته است؛ لذا لازم است تا سایر دستگاه‌های اجرایی واداری، با رفع مشکلات و انجام پیگیری‌های لازم، اقدام به اخذ تأییدیه از این ستاد نمایند.

,

رئیس دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بخش اشتغال و رونق تولید، اقدامات مهم و مؤثری در سطح شهرستان صورت پذیرفته است؛ همچنین در بحث مدیریت آب، جهاد کشاورزی و استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری اقدامات خوبی انجام‌شده است.

,

عشاقی با اشاره به کسب رتبه یک استان تهران به لحاظ مدیریت مصرف آب تأکید کرد: اولویت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، موضوعات نسبتاً بحرانی در سطح استان تهران می‌باشد و خوشبختانه از موضوع مدیریت مصرف آب و ایجاد اشتغال، می‌توان به‌عنوان اقدامات مناسب در این زمینه نام برد.

,

وی با ارزیابی موقعیت و ظرفیت شهرستان دماوند تصریح کرد: شهرستان دماوند فاصله چندانی باهدف مدنظر ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران ندارد؛ اما لازم است تا با تلاش و برنامه‌ریزی هدف‌گذاری شده، بتواند جایگاه مناسب‌تری در سطح استان کسب کند.

,

رئیس دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران از اطلاع‌رسانی نامطلوب از عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان دماوند خبر داد و گفت: به‌منظور آشنایی هرچه بهتر شهروندان با عملکرد دستگاه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها و مساجد ضروری به نظر می‌رسد تا مردم قدری با اقدامات انجام‌شده توسط مسئولان آشنا شوند.

,

عشاقی افزود: کلیه برنامه‌ریزی مدون در سطح شهرستان‌ها، بر اساس موقعیت، ظرفیت و قابلیت‌های هر شهرستان در نظر گرفته شده است؛ به‌این‌ترتیب شهرستان دماوند به جهت کشاورزی و گردشگری، ظرفیت قابل‌توجهی دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که از ابتدای سال جاری، با توجه به موضوع آمایش سرزمین، شهرستان دماوند ازجمله شهرستان‌های برتر شناخته شود؛ کما این‌که در حوزه مدیریت آب و انسداد چاه‌های غیرمجاز در این شهرستان، اقدامات بسیار مفید و مؤثری صورت گرفته است.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه