اخبار داغ

رئیس جدید ثبت اسناد و املاک شهرستان میامی منصوب شد/رئیس سابق رئیس ثبت اسناد مهدیشهر شد

رئیس جدید ثبت اسناد و املاک شهرستان میامی منصوب شد/رئیس سابق رئیس ثبت اسناد مهدیشهر شد
طی حکمی از سوی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حمیدرضا حسین پوربه عنوان رئیس اداره ثبت اسناد واملاک شهرستان میامی معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از میامی جوان، بنا بر پیشنهاد  فرج الله عبدی کمیشانی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان و با حکم  احمد تویسرکانی معاون قوه قضائیه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حمیدرضا حسین پور به عنوان رئیس جدید ثبت اسناد و املاک شهرستان میامی منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میامی جوان,

در این حکم آمده است: بر اساس پیشنهاد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سمنان به موجب این حکم به سمت رئیس اداره ثبت اسناد واملاک شهرستان میامی منصوب می شوید.

,

در ادامه آمده است: انتظار دارد با سرلوحه کار قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای اهداف وبرنامه ها راهبردی سازمان و همگان با خط ومشی ها وتدابیر متخذه و با استفاده موثر از منابع وامکانات موجود و اهتمام بر برنامه ریزی در انجام کلیه فعالیت ها سازماندهی نیروی انسانی و بهره گیری از فناوری های نوین، زمینه لازم برای ارائه خدمات مطلوب توام با سرعت ودقت به مراجعین را ضمن همراهی و همکاری کامل با مدیر کل محترم فراهم نمایید.

,

در پایان این حکم می خوانیم: رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه، اهتمام ویژه در ارتقاء سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع، تقویت نظارت های دقیق و موثر بر عملکرد واحد ثبتی و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج وطلاق به منظور حسن جریان امور مورد تاکید است.

,

, ,

به گزارش میامی جوان،  حسین پور پیش از این در اداره ثبت اسناد شهرستان شاهرود مشغول به خدمت بوده است و همچنین مهدی روحانی رئیس سابق این اداره سکان اداره ثبت اسناد مهدیشهر را برعهده گرفته است.

, میامی جوان,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه