اخبار داغ

فرماندار ورامین؛

استراتژی اقتصادمان هنوز مشخص نیست/ در نظر داریم محصولات ورامین به بازار افغانستان راه پیدا کند

استراتژی اقتصادمان هنوز مشخص نیست/ در نظر داریم محصولات ورامین به بازار افغانستان راه پیدا کند
فرماندار ورامین بیان کرد: به عنوان کارشناس در حوزه اقتصاد اعلام می کنیم که از سال ۶۰ به بعد استراتژی ها در بعد اقتصادی را روشن نکرده ایم، البته این مشکل را به گردن هیچ دولتی نمی اندازم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: محمدرضا یوسفی فرماندار ورامین در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای جوادآباد گفت: در زمینه اقتصادی مشکلات مختلفی داریم و این مشکلات را به عهده دیگران نمی اندازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی اظهار داشت: در زمینه سیاسی همگان شعارهای اصل انقلاب که همان استقلال و آزادی بود را متوجه شده و به همین دلیل نیز توانسته ایم به اهداف بسیار خوبی در این خصوص برسیم و از کشورهای دیگر مستقل شویم.

,

فرماندار ورامین گفت: در زمینه نظامی نیز از سال ۱۳۶۰ به بعد به فکر افتادیم و توانستیم سلاح های بسیار خوبی نیز بسازیم تا جایی که امروز توانسته ایم در مقابل نظام سلطه نیز به پیروزی برسیم.

,

یوسفی بیان کرد: امروز به برکت همه توانمندی ها و هوشمندی ها و ایثارگری ها رزمنده و مخترعان ایرانی امروز می توانیم بگوییم ایران موشک های برد بلند نقطه زن داریم.

,

وی دامه داد: اما در حوزه اقتصادی متاسفانه باید بگوییم نتوانستیم اقدامات مناسبی داشته باشیم زیرا همین کار باید پایه آن در سال ۶۰ و ۶۱ ریخته می شد و مشخص می کردیم که چگونه در حوزه اقتصاد وارد شویم که امروز خروجی آن را درک کنیم.

,

فرماندار ورامین اظهار داشت: امروز در حوزه اقتصادی سردرگم هستیم و نمی دانیم که چه کاری باید انجام دهیم و به همین دلیل نیز در این حوزه صدمه می بینیم.

,

یوسفی خاطر نشان کرد: به عنوان کارشناس در حوزه اقتصاد اعلام می کنیم که از آن روز استراتژی را روشن نکرده ایم، البته این مشکل را به گردن هیچ دولتی نمی اندازم.

,

وی افزود: امروز اقتصاد به جایی رسیده است که با فشردن چند دکمه میلیاردها تومان سرمایه از کشور خارج می شود و یا به کشور وارد می شود.

,

فرماندار ورامین گفت: هنوز عزم جدی برای اجرای دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام نشده است که استراتژی اقتصادی را مشخص کنیم تا تولید کننده های ما با اطمینان خاطر به فعالیت خود ادامه دهد.

,

یوسفی ضمن بیان اینکه اقتصاد مرز نمی شناسد اظهار داشت: باید تلاش کنیم و قوی شویم و ده ها برابر فعالیت های سیاسی باید کار کرده و رصد کنیم تا بازار از چنگمان خارج نشود.

,

وی بیان کرد: کشور رومانی برای اینکه زمین نخورد و دامپرور و کشاورزشان دلسرد نشود یارانه های مختلفی به تولید کنندگان می دهد ولی در کشور ما اینگونه نیست و این مطلب را به مسئولین مختلف نیز یادآور شده ایم.

,

فرماندار ورامین افزود: اگر فقط در حوزه دامداری در کشور بتوانیم به درستی فعالیت کنیم بالغ بر ۵۰۰۰ نفر به صورت مستقیم می توانند معیشت راحتی داشته باشند.

,

وی اظهار داشت: سفیر افغانستان را به دو دلیل دعوت کرده ایم که اولین آن برای انجام راحت تر امورات کنسولی و دومی نیز حضور محصولات ورامینی در بازار کشور افغانستان بود.

,

یوسفی پس از بیان اینکه عده ای از ورامینی ها باید در کشورهای دیگر نیز حضور پیدا کنند تا بتوانند بازارهای آن کشورها را به دست آوریم, گفت: اگر اجناس بی کیفیت و نامرغوب وارد بازارهای خارجی کنیم آن زمان است که تولیدات داخلی نیز زمین می خورد.

,

وی بیان کرد: کارشناسان اقتصادی غربی امروز به این نتیجه رسیده اند که باید به چند اصل توجه ویژه کنند که شامل اخلاق، وحدت، احترام به قانون و قانون گرایی و همچنین راستگویی می باشد.

,

فرماندار ورامین اظهار داشت: این نتیجه گیری که امروز اقتصاد دانان غربی به آن رسیده اند همان مطلبی است که ائمه اطهار به آنها دستور داده بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه