اخبار داغ

شهید گمنام سلام؛

باغ شهر استان یزد دهم اسفند عطر و بوی شهادت می گیرد

باغ شهر استان یزد دهم اسفند عطر و بوی شهادت می گیرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت از برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در روز سه شنبه 10 اسفند ماه در شهر تفت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح تفت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت در نشست خبری به تشریح برنامه های تدفین شهید گمنام در شهر تفت پرداخت و گفت: شهدا در طول تاریخ انقلاب اسلامی مایه آرامش عظمت، شکوه و آرامش ملت ایران شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح تفت,

سرهنگ علیرضا زارع، اطلاعت از ولایت و ولایتداری اعتقاد راسخ مردم ایران دانست، ادامه داد: مردم هم قدردان انقلاب اسلامی، ولایت و شهدا هستند و در صحنه های مختلف نشان داده اند که در دفاع از این اصول کم نخواهند گذاشت.

,

وی با بیان اینکه قرار است شهر تفت میزبان و پذیرای گمنامی باشد که با نام رفت و بی برگشت، از برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه دوم در شهر تفت خبر داد و اذعان داشت: روز یکشنبه صبح  8 اسفند ماه، مراسم استقبال از شهید گمنام از میدان امام حسین(ع) تا حسینیه امام(ره) برگزار و بعد از نماز مغرب و عشا مردم دهستان نصرآباد میزبان شهید گمنام خواهند بود و ساعت 20:30 روز یکشنبه، مردم اسلامیه در مهدیه این روستا میزبان شهید گمنام خواهند بود.

,

فرمانده سپاه تفت ادامه داد: روز دوشنبه صبح 9 اسفند ماه چند برنامه ویژه دانش آموزان دختر و پسر با روایتگری حجت الاسلام جلالیان برگزار خواهد شد و همچنین دوشنبه شب مراسم وداع با شهید گمنام در محل مهدیه گلزار شهدای مرکزی شهر تفت با روایتگری یکی از سرداران دفاع مقدس برگزار می شود.

,

وی تصریح کرد: مراسم اصلی و تشییع و تدفین ساعت 9 صبح روز سه شنبه 10 اسفندماه از محل میدان قدس تا آموزشکده فنی شهید مطهری تفت برگزار و شهید گمنام در این دانشکده تدفین خواهد شد.

,

زارع اضافه کرد: مراسم سوم، همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) از ساعت 9:30 صبح در محل مسجد امام(ره) شهر تفت برگزار خواهد شد و همچنین مراسم هفتم روز سه شنبه 17 اسفند در مسجد دانشگاه شهید مطهری تفت برگزار خواهد شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت در پایان با دعوت از اقشار مختف مردم تفت برای شرکت در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام ابراز امیدواری کرد: مردم شهید پرور و ولایتمدار تفت با استقبال گرم از این شهید گمنام، بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید پیملن خولهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه