اخبار داغ

پیام تسلیت انجمن سینمای انقلاب به سردار نقدی

پیام تسلیت انجمن سینمای انقلاب به سردار نقدی
روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در پی درگذشت والده¬ی مکرمه سردار نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه، پیام تسلیت صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی درگذشت والده‌ی محترمه سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین، روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در بخشی از این پیام خطاب به «سردار محمدرضا نقدی» آمده؛

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا الله و انا اله راجعون
خبر درگذشت والده‌ی محترمه و مکرمه‌تان قلب ما را نیز مالامال اندوه کرد.
,
,
,
,
,
,

تأسف و تألم ما در پی از دست دادن بانوی مؤمنه‌ای است که در دامان زینبی خود، فرزندانی ولایی چون جاویدالاثر «محمدعلی نقدی» و فرمانده‌های دلاور و مدیری انقلابی و با دانش چون شما را پرورش داده است.
,
,

بر این اساس مسئولان و دست‌اندرکاران انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ضمن ابراز همدردی، خود را شریک غم جنابعالی که عمری را در جبهه فرهنگی و هنری به مجاهدت گذرانده‌اید دانسته و این ضایعه غمبار را به بیت معظمتان تسلیت و تعزیت می‌گویند.
,
,

برای آن بانوی عالیقدر که همزمان با ایام سوگواری مقتدای خود، حضرت زهرای مرضیه(س) همنشین شد با فرزند شهیدش، علو درجات را از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.»

ام‌الشهید حاجیه خانم «بی بی صائب» دوشنبه دوم اسفند ماه در اثر بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت. پیکر مرحومه صبح چهارشنبه  9 صبح از خیابان شهید مفتح قبل از خیابان شهید مطهری، خیابان شهید نقدی پلاک 18 تشییع خواهد شد.
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه