اخبار داغ

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قصرشیرین خبر داد:

برپایی نمایشگاه فروش بهاره کالا در قصرشیرین/ تلفن گویای 124 جهت انعکاس تخلف اقتصادی

برپایی نمایشگاه فروش بهاره کالا در قصرشیرین/ تلفن گویای 124 جهت انعکاس تخلف اقتصادی
نمایشگاه فروش بهاره عرضه مستقیم کالا همسو با اجرای طرح تنظیم بازار و دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی و مورد نیاز روز سه شنبه در جنب پارک سیب قصرشیرین برپا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قصرشیرین در گفتگو باالوند خبر، اظهار داشت: این نمایشگاه در 80 غرفه متشکل از واحدهای صنفی سطح شهر و همچنین واحدهای تولیدی سایر استان ها، محصولات خود را با تخفیف بالای 15 درصد از امروز به مدت 10 روز به شهروندان عرضه می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, الوند خبر,



مهدی اژدری افزود: در این نمایشگاه کالاهایی از جمله صنایع دستی و سوغات، مواد غذایی ، بهداشتی و آرایشی، کفش ، پوشاک، وسایل تزیینی، شیرینی، شکلات ، آجیل و خشکبار با قیمت مناسب به شهروندان عرضه می شود.

,
,
,



وی اظهار کرد: این نمایشگاه تا 14 اسفند برای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم دایر است و شهروندان می توانند لوازم مورد نیاز خود را کمتر از قیمت بازار تهیه و خریداری کنند.

,
,
,



وی گفت: بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت قصرشیرین با همکاری اتاق اصناف نیز بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی و کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه نظارت دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می شود.

,
,
,



وی افزود: طرح ویژه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی نیز از ابتدای اسفند در قصرشیرین آغاز شده و تا 15 فروردین سال 95 ادامه دارد که در این طرح بازرسان به صورت شبانه روزی نحوه فعالیت واحدهای صنفی را رصد می کنند.

,
,
,



اژدری از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد. 

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه