اخبار داغ

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

سران فتنه با طرح آشتی ملی، مطالبه شخصی خود را به مردم نسبت می دهند

سران فتنه با طرح آشتی ملی، مطالبه شخصی خود را به مردم نسبت می دهند
روزبهانی گفت: این روزها کسانی دم از آشتی ملی میزنند که حماسه باشکوه مردم در سال 88 را خاموش کردند و به دنبال ایجاد شکاف در بین مردم بودند ولی مردم با هوشیاری فریب فتنه گران را نخواهند خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفتگوی با اصفهان شرق با اشاره به موضوع مطرح‌شده در روزهای اخیر با عنوان «آشتی ملی» توسط برخی سران فتنه گفت: طبق نظر رهبر معظم انقلاب مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ قطعا این نکته بسیار مهمی است که باید مد نظر همگان قرار بگیرد تا برخی سران فتنه نتوانند، مطالبه های خود را به مردم جامعه نسبت دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

یوسف روزبهانی اظهار کرد: این روزها برخی درصدد بودند که انگیزه های شخصی خود را به گونه ای مطرح کنند که بگویند جامعه همراه آنهاست ولی خواسته مردم چیز دیگری غیر از آشتی ملی بوده و به وضوح می توان فهمید که برخی می خواهند مردم را دست مایه افکار غلط خود قرار دهند.

,

وی با اشاره به اینکه دغدغه رهبر معظم انقلاب، برآورده کردن خواسته های مردمی توسط مسئولان است، افزود: مردم ناراضی از وضع خدمات اقتصادی، سیاسی و نیازهای زندگی هستند و دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز، رسیدن به وضع مردم و ارائه خدمات مطلوب به آنهاست.

,

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: هدف اصلی سران فتنه، برگشت به قدرت با توجه به نداشتن لیدر قوی است و با مطرح کردن «آشتی ملی» به دنبال پاک کردن چهره فتنه انگیز و منافق گونه سران فتنه هستند که قطعا موفق نخواهند شد.

,

وی با اشاره به اینکه فتنه گران به دنبال عملی کردن اهداف خودشان هستند ولی به مقصود نخواهند رسید، گفت: این روزها کسانی دم از آشتی ملی میزنند که حماسه باشکوه مردم در سال 88 را خاموش کردند و به دنبال ایجاد شکاف در بین مردم بودند ولی مردم با هوشیاری فریب فتنه گران را نخواهند خورد.

,

روزبهانی تاکید کرد: جماعت فتنه گران از خوارج هم عقب افتاده تر هستند زیرا اینها طی این مدت به اشتباه خود اقرار نکرده و پشیمان نشدند و در این شرایط هیچ بازگشتی برای آنها نیست.

,

وی خاطرنشان کرد: هدف سران فتنه و حامیان آنها، کسب جایگاه شخص سیاسی در قدرت است تا بتوانند در مناسبت های سیاسی نظیر انتخابات، برداشت خود را محقق کنند و این فتنه قطعا با بصیرت مردم آگاه خنثی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه