اخبار داغ

خواننده سرودهای انقلابی:

توجه رهبر انقلاب به موسیقی دفاع مقدس نشانگر اثرگذاری این هنر ارزشی است

توجه رهبر انقلاب به موسیقی دفاع مقدس نشانگر اثرگذاری این هنر ارزشی است
گلریز گفت:میزان توجه رهبر معظم انقلاب به موسیقی بسیج ، موسیقی انقلاب و موسیقی دفاع مقدس حساسیت دارند و چقدرایشان این مسائل را اثر گذار میبینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ محمد گلریز خواننده کشورمان در گفتگو با کوله بار با اشاره به موسیقی و سرود های انقلابی گفت: متاسفانه با توجه به این که رهبر معظم انقلاب در خصوص موسیقی انقلاب و سرود های انقلابی تاکید ویژه ای دارند بانیان اصلی این امر که صداوسیما و وزارت ارشاد هستند آنگونه که باید در این خصوص سرمایه گذاری نمی کنند.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
وی گفت: سازمان بسیج مستضعفین و در ذیل آن بسیج جامعه هنرمندان کشوربا توجه به توانمندی ها و بودجه محدودی که دارند فعالیت های درخور توجهی را انجام داده ولی این به تنهایی نمی تواند بازگو کننده موسیقی انقلاب باشد.
,
 
,
وی با اشاره به دیدار امسال رهبر انقلاب با شعرا یادآور شد: رهبر معظم انقلاب مکررا مسئله سرود و موسیقی انقلاب را تاکید کردند خودشون تعریف میکردند ایشان خاطره ای را بازگو کردند «که کاسبی در سنندج صبح اول وقت، وقتی درب مغازه خود را باز می کرد سرود بانگ آزادی را زمزمه میکرد».این خاطره را عرض کردم تا از میزان توجه رهبر معظم انقلاب به موسیقی بسیج ، موسیقی انقلاب و موسیقی دفاع مقدس حساسیت دارند و چقدرایشان این مسائل را اثر گذار میبینند. ولی متاسفانه چند سالی است که ما در این رابطه ها فعالیتی نمی کنیم.
,
 
,
گلریز افزود: من خودم به عنوان یک عضو کوچک از جامعه هنری بسیج واقعا آماده بکارهستم ولی کاری پیشنهاد نمی شود فقط یک کار برای سردار سرلشکر شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران به سفارش ستاد گرامی داشت ایشان ساخته ام و آخرین اثر بنده به سفارس سازمان بسیج هنرمندان برای سردار بزرگ اسلام شهید همدانی ساخته شد که اتفاقا خیلی هم مورد استقبال وتوجه مردم قرار گرفت.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: سفارش ساخت سرودها و موسیقی های انقلابی را باید صدا و سیما به ما بدهد ولی متاسفانه صدا و سیما در این رابطه خیلی کمرگ برخورد فعالیت می کند و اصلا سرمایه گذاری نمی شود و این خطر بزرگی است برای موسیقی معنوی، آئینی و انقلابی ما.
,
 
,
محمد گلریز نمایشگاه 5 سال اخیر بسیج را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: فعالیت های چشمگیری به نمایش گذاشته شده ولی برای اولین باراست که می بینم که بسیج همچین نمایشگاهی را برگزار می کند در صورتی که باید سال های متوالی و با توجه به ظرفیت های عظیم بسیج می توان اینچنین نمایشگاه ها را در طول سال چندین بار برگزار شود.
,
 
,
وی ادامه داد: چون به نظرمن مردم اطلاعات ندارند و صدا و سیما واقعا در این مورد جفا می کند و فقط در هفته بسیج این موضوعات را به نمایش می گذارن و غیر از هفته بسیج صحبتی از بسیج و نیست من هم ندیدم.
,
 
,
خواننده انقلابی کشورمان در پایان اظهار داشت: انقلاب ما با نام بسیج شکل گرفته است. مسئولانی که ردیف بودجه ای در اختیار دارند در این رابطه خیلی با بیگانگی برخورد می کنند من در جلسات و مصاحبه هایی که با رسانه های مختلف داشتم با رییس مرکز موسیقی صدا و سیما و رییس مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد صحبت کردم و شدیدا اعتراض کردم ولی اصلا کسی گوشش بدهکار نیست.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه