اخبار داغ

مسئول اردویی راهیان نور بسیج استان کرمانشاه:

مدافعان حرم مدافع اسلام و انقلاب اسلامی هستند

مدافعان حرم مدافع اسلام و انقلاب اسلامی هستند
سرهنگ علی یوسفی راد گفت: رزمندگان ما در عراق و شام می‌جنگند چرا که بحث ما فقط دفاع از سرزمین ایران نیست بلکه دفاع از اسلام و انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ سرهنگ علی یوسفی راد، مسئول اردویی سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در گفتگو با کوله بار گفت: محدود کردن سپاه و بسیج به نهاد نظامی یک توطئه است چرا که اساسنامه سپاه مشخص است و رسالت آن پاسداری از انقلاب است که پاسداری از انقلاب در همه حوزه‌های سیاسی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و ... ضروری است.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
 
,
وی در ادامه با بیان اینکه صیانت از انقلاب در همه ابعاد لازم است و سپاه وظیفه پاسداری از آن را برعهده دارد، افزود: امروز رزمندگان ما در عراق و شام می‌جنگند چرا که بحث ما فقط دفاع از سرزمین ایران نیست بلکه دفاع از اسلام و انقلاب است.
,
 
,
یوسفی راد با اشاره به اینکه بسیج، مدافع اسلام و انقلاب اسلامی است گفت: دشمن با کاشتن عوامل نفوذی می خواهد انقلاب را سرنگون کند پس پاسداری از انقلاب باید در همه ابعاد باشد که بحمدالله بسیج به عنوان یک نیرو و قدرت مردمی، در مقابل نفوذ دشمن ایستادگی می کند.
,
 
,
مسئول اردویی سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در پایان تاکید کرد: بسیج از اولین روز تشکیلش تا به امروز، سد محکمی در برابر دشمن بوده است و این مقابله و ایستادگی با استکبار، همچنان ادامه خواهد داشت.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه