اخبار داغ

سریال تکراری قطعی آب شرب روستاهای دهگلان به زاغه و بهمن آباد رسید

سریال تکراری قطعی آب شرب روستاهای دهگلان به زاغه و بهمن آباد رسید
قطعی آب شرب روستاهای دهگلان بار اول ودوم نیست و اکثر روستاهای دهگلان چه دراین فصل وچه درفصل تابستان با کمبود این ماده حیاتی دست وپنجه نرم میکنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دهگلان شیدا، قعطی آب شرب اکثر روستاهای دهگلان را دربرگرفته است روستاهای علی آبادمشیر، گردمیران علیا ،سفلی ،بکر آباد بهمن آباد زاغه، سرنجیانه ،باشماق که یکی پس از دیگری دچار این مشکل شده اند  و دلیل آن هم مشخص نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,



                                                                         

اینبار سریال تکراری در این فصل سرد و برفی در دو روستای بهمن آباد و زاغه تکرار می شود که ساکنان روستای زاغه برای تامین آب شرب مجبور می شوند مسیر  دور تا چشمه را برای آب طی کنند.
 
 

  ضمن نگرانی شدید از این وضعیت منصور فتاحی شورای روستای زاغه طی تماس تلفنی با خبر نگار ما اظهارداشت: حدود 10 روزه در این هوای برفی و بسیار سرد آب روستا قطع شده و ما مجبوریم  آب شرب را از به چشمه خارج از روستا تهیه کنیم که بسیار مشکل است.

 

 وی افزود: از مسئولین درخواست داریم هرچه سریعتر به این مشکل رسیدگی کنند  زیرا آوردن آب از چشمه برای کسانی که امکانات ندارند بسیار مشکل است.

محمد مجیدی یکی دیگر از اعضاب شورای اسلامی  روستای زاغه گفت: آب شرب دو روستای زاغه وبهمن آباد از مجتمع سوراهال که آب 5  روستا را تامین می کند تهیه می شود و تنها آب این دو روستا در اکثر فصول سال با کمبود و قطعی مواجه می شود.

 

با اطلاع از کمبود آب شرب روستای روستای بهمن آباد یدالله بهمنی  شورای اسلامی این روستا درگفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: با توجه به کمبود آب شرب روستا ما مجبوریم در طی شبانه روز  آب راجیره بندی کنیم و اینکار بسیار مشکل است.

 

وی از مسئولان شهرستان واستان خواست که به این مشکل هرچه سریعتر رسیدگی شود زیرا مردم به شدت دچار مشکل شده اند.

برای حل مشکل به اداره آب وفاضلاب روستای  میرزایی  رئیس  این اداره در جواب خبرنگار ما از وضعیت مشکل آب شرب این دو روستا گفت: دلیل اصلی این مشکل باز نمودن شیر آب توسط خود مردم است بخاطر اینکه شیرهای آب یخ نبندد و شب تا صبح شیرهای  آب باز است  که  باعث خالی شدن منبع  آب شرب می شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه