اخبار داغ

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با خانواده شهیدان آذر آبادی حق؛

دعا کنید آخر امر ما نیز به شهادت ختم شود

دعا کنید آخر امر ما نیز به شهادت ختم شود
معاون ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با چند تن از خانواده های شهدای گفت: وقتی به خدمت خانواده‌های شهدا میرسیم روحیه میگیریم، امیدواریم پایان عمر ما هم به این زیبایی رقم بخورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، سردار محمدجواد زاده‌کمند در دیدار با خانواده‌ی شهدا در تبریز اظهار داشت: وجود شما خانواده‌های شهدا تکیه‌گاه محکمی برای انقلاب اسلامی است و از خدا میخواهیم سایه خانواده‌های شهدا را بر سر ما مستدام بدارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ما وقتی به خدمت خانواده شهدا می‌رسیم روحیه میگیریم.

,

پدر شهیدان آذرآبادی حق نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: شما افتخار این را دارید که لباس حزب اللهی به تن دارید و این جای شکر دارد، توفیق بزرگی برای شما دست داده که سرباز انقلاب و امام و رهبری هستید.

,

وی تاکید کرد: همه ما بنده خدا هستیم و باید اعمالمان را برای خدا خالص کنیم، برای همه مسئولیت هایمان جواب خواهیم داد، همیشه در بوته امتحان و آزمایش هستیم و باید مراقبت کنیم.

,

وی افزود: این انقلاب براحتی بدست ما نیفتاده است و من سراغ دارم مادران شهیدی را که هنوز چشم به‌ راه فرزند شهیدش است.

,

پدر شهیدان آذرآبادی حق گفت: اگر هزار فرزند داشته باشم و همه آنها را در راه انقلاب بدهم باز نمیتوانم شکر نعمت امنیت را بجا بیاورم امنیت امروز را باید قدر بدانیم.

,

سردار زاد کمند در دیدار با خانواده شهید جبهه‌ی مقاومت اسلامی سردار ذاکر حیدری با اشاره به سابقه آشنایی خود با این شهید بزرگوار بیان کرد: شهدای جبهه جهانی مقاومت نه تنها بر گردن ما بلکه بر گردن جهان اسلام حق دارند.

,

وی افزود: هر چند شهادت ایشان برای شما سخت و ناگوار است اما امیدواریم پایان عمر ما هم به این زیبایی رقم بخورد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه