اخبار داغ

معاون امور فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) مطرح کرد

تلاش شهید آتش‌نشان حادثه پلاسکو در آخرین لحظات زندگی برای حفظ بیت‌المال

تلاش شهید آتش‌نشان حادثه پلاسکو در آخرین لحظات زندگی برای حفظ بیت‌المال
معاون امور فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: یکی از شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو در آخرین لحظات زندگانی‌اش زمانی که متوجه ریزش ساختمان شد ماسک خود را به بیرون از ساختمان پرتاب کرد تا چیزی که با هزینه بیت‌المال تهیه شده است هدر نرود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا ایمانی در گفت‌وگو با زنان قم   با بیان اینکه هر کاری که با هدف جلب رضایت خداوند باشد رشد می‌کند گفت: یکی از نمونه‌های بارز پیشرفت کار در مسیری که رضایت الهی مد نظر باشد، پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و شاهد هستیم که هر چقدر هم که دشمنان خارجی و بی‌بصیرت‌های داخلی برای ضربه زدن به انقلاب تلاش می‌کنند اثری ندارد و انقلاب همواره در حال نشر در جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان قم,

وی افزود: یکی از حاضران در صحنه فروریزی ساختمان پلاسکو می‌گوید یکی از شهدای آتش نشان که در حادثه پلاسکو به شهادت رسیده است در آخرین لحظات زندگانی اش زمانی که متوجه ریزش ساختمان شد و فهمید که ممکن است تا دقایقی دیگر بیشتر زنده نباشد ماسک خود را به بیرون از ساختمان پرتاب کرد چرا که قیمت ماسک آتش‌نشانان بالا است و این شهید بزرگوار با خود فکر کرده بود که شاید نتواند زنده از این ساختمان بیرون بیاید و بهتر است ماسک را بیرون بیندازد تا ماسکی که با هزینه بیت‌المال که از اموال مردم تهیه می‌شود هدر نرود.

,

معاون امور فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: شهدا اینگونه بر حفظ بیت‌المال دقت می‌کرده‌اند در حالی که عده‌ای از مسؤولان بی توجه به بیت‌المال هستند و اموال مردم را چپاول می‌کنند؛ وای به حال نجومی بگیران.

,

حجت‌الاسلام ایمانی بیان داشت: خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران در حال حاضر به الگویی برای سایر جوامع تبدیل شده و موجب ایجاد موج بیداری مردم در نقاط مختلف جهان شده است.

,

وی اضافه کرد: نیروهای مدافع حرم تداوم نیروهای انقلابی مسیری هستند که امام خمینی(ره) شروع کرد.

,

معاون امور فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع)  خاطرشان کرد: بر اساس شواهد و رخدادها باید بگوییم که نخستین مراحل ظهور آغاز شده و جامعه به سمت این هدف در حال حرکت است.

,

ایمانی گفت: از خداوند می‌خواهیم که آن دسته از مسؤولان کشور که به دنبال بدبین کردن و دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب هستند را هدایت کند و اگر قابل هدایت نیستند آن‌ها را ریشه کن نماید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه