اخبار داغ

فرماندارحاجی آباد:

خسارت 190میلیاردی بارندگی به حاجی آباد/بیشترین آسیب ها در بخش کشاورزی است

خسارت 190میلیاردی بارندگی به حاجی آباد/بیشترین آسیب ها در بخش کشاورزی است
فرماندارحاجی آباد گفت: بارندگی‌های اخیر در بخش کشاورزی، راه و شهرسازی ، آب و فاضلاب بیش از 19۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حمید جهانگیری، فرماندار حاجی آباد در گفت‌گو با پیارم اظهار داشت: بر‌اساس برآوردهای اولیه بارندگی‌های اخیر در حدود دو میلیاردو 855میلیون تومان خسارت به بخش راه ، ابنیه و تاسیسات شهرستان حاجی آباد وارد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیارم ,

وی خسارت وارده به بخش کشاورزی را 9 میلیارد و 260ملیون تومان اعلام کرد و افزود: آمارهای ارائه شده براساس اعلام ادارات و دستگاه‌های مربوط به هر بخش استخراج شده است.

,

نماینده عالی دولت در ‌ حاجی آباد با بیان اینکه آبفای شهری و روستایی 240میلیون تومان خسارت دیده اند، ادامه داد: خسارات وارد شده به بافت‌های فرسوده و معابر شهری حاجی آباد هنوز جمع بندی نشده اما با توجه به حجم آسیب های وارده در بخش‌های احمدی و فارغان حجم خسارات افزایش می‌یابد.

,

جهانگیری یادآور شد: بیشتر خسارات به بخش زیرساخت‌ها وارد شده که شهرداری حاجی آباد 480میلیون تومان ،شهرداری احمدی و فارغان 700میلیون تومان،بنیاد مسکن در روستاها حدود 70میلیارد ریال و خسارت وارده به تاسیسات برق 40 میلیوم تومان برآورد خسارت شده است.

,

جهانگیری در پایان افزود: تمامی جاده های روستایی که در اثر بارندگی مسدود شده بودند هم اکنون بازگشایی شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه