اخبار داغ

شهردار شهرستان سرپلذهاب:

توسعه و ارتقای فرهنگ شهرنشینی نیازمند همکاری و تعامل شهروندان است / لزوم تقویت حس مسئولیت پذیری در میان شهرنشینان

توسعه و ارتقای فرهنگ شهرنشینی نیازمند همکاری و تعامل شهروندان است / لزوم تقویت حس مسئولیت پذیری در میان شهرنشینان
شهردار شهرستان سرپلذهاب لزوم تقویت حس مسئولیت پذیری در میان شهرنشینان گفت: توسعه و ارتقای فرهنگ شهرنشینی نیازمند همکاری و تعامل شهروندان است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علیرضا قطره ای در گفتگو با بازی دراز، اظهار داشت: توسعه و ارتقای فرهنگ شهرنشینی و رعایت حقوق شهروندی از جمله نیاز های زندگی امروز در سطح روستاها و شهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز،,

 

,

وی افزود: منظوراز فرهنگ شهرنشینی مجموعه ای از ارزش‌ ها، هنجارها، نهادها، فضاها، امکانات، مقررات و آدابی است که به زندگی در جامعه شهری نظم و تعادل می بخشد.

,

 

,

شهردار شهرستان عنوان داشت: یکی از ویژگی‌های فرهنگ شهری و شهروندی تبدیل یک جامعه شهری از شهرنشین به شهروند است، در این میان خود را در قبال همه اتفاقات شهری حتی حفظ فضای سبز و نظافت و تمیزی معابر مسئول بدانند، در حالی که امروزه یک شهرنشین فقط دریافت کننده خدمات است و احساس مسئولیت کمتری نسبت به اطرافیانش دارد.

,

 

,

وی تصریح کرد: رعایت عرف، عادات و اخلاق شهری،رعایت نظافت و پاکیزگی سطح شهر، استفاده  درست از امکانات عمومی مانند پارک ها، فضای سبز و غیره، رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور و مشارکت در اداره شهر و جلوگیری از تخریب اموال عمومی و... ازعوامل فرهنگ شهرنشینی است که باید هر شهروندی در راس کار خود قرار دهد.

,

 

,

شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای 90هزار نفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه