اخبار داغ

در دوازدهمین جشنواره بسیج؛

نمایش"نذر زینب" از بروجرد سه رتبه برتر کشوری را کسب کرد

نمایش"نذر زینب" از بروجرد سه رتبه برتر کشوری را کسب کرد
نویسنده و کارگران نمایش نذر زینب گفت: نمایش"نذر زینب" از بروجرد سه رتبه برتر کشوری را بخش های کارگردانی، بازیگری و طراحی در جشنواره بسیج که در بندر عباس برگزار شد کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازتاب بروجرد  "پژمان شاهوردی" نویسنده و کارگردان نمایش نذر زینب گفت: دوازدهمین جشنواره بسیج امسال با حضور 200 استان در بندر عباس برگزار شد که بروجرد به عنوان نماینده استان لرستان در این جشنواره حاضر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد, بازتاب بروجرد,   , "پژمان شاهوردی" نویسنده و کارگردان نمایش نذر زینب , گفت: دوازدهمین جشنواره بسیج امسال با حضور 200 استان در بندر عباس برگزار شد که بروجرد به عنوان نماینده استان لرستان در این جشنواره حاضر شد.,

 

,

وی اضافه کرد: برای برگزاری این جشنواره 30 نمایش از 20 استان کشور اجرا شد که از استان لرستان سه اثر به نمایش درآمد و در نهایت نمایش "نذر زینب" به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی موفق به کسب سه رتبه برتر شد.

,

 

,

به گفته وی در این نمایش حسام شریعتمدار، سامان شکیبا، مهدی جودکی، حسین ایزدی و مهتاب زند به عنوان بازیگران حضور داشتند که در طراحی و  بازیگری رتبه اول و در کارگردانی رتبه سوم را بروجرد کسب کرد.

,

 

,

شاهوردی تصریح کرد: داستان نذر زینب به این صورت است که رزمنده ای در دوران دفاع مقدس از خیل شهدایی که به شهادت رسیدند جا مانده اما در این زمان در راستای دفاع از حرم حضرت زینب(ع) به عنوان مدافع حرم به سوریه اعزام می شود.

,

 

,

وی بیان کرد: در مجموع بروجرد در این جشنواره موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد اما بیشترین جایزه را در بخش های بازیگری، کارگرانی و طراحی دریافت کرد.

,

 

,

شاهوردی اظهار داشت: بسیاری از تئاترهایی که توسط من اجرا می شود به عنوان تئاترهای مذهبی است و دغدغه من پردازش به مسئله جنگ است و می توان دلاوری و از خودگذشتگی های رزمندگان دوران دفاع مقدس را در قالب نمایش بیان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه