اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان؛

پیشگیری از وقوع جرم در گرو تعامل نهادهای اجرایی و قضایی

پیشگیری از وقوع جرم در گرو تعامل نهادهای اجرایی و قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سیستان و بلوچستان گفت: فرایند مدیریت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در همگرایی بین نهاد های اجرایی و قضایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دادمردان عصر دیروز سه شنبه جمعی از کارکنان معاونت  اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان به همراه معاون رئیس کل در امور پیشگیری از وقوع جرم با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سیستان و بلوچستان  دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دادمردان,

 در این دیدار حجت السلام علی موحدی راد با تاکید بر پیشگیری از وقوع جرم، اظهار داشت: در فرایند مدیریت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی همگرایی بین نهاد های اجرایی و قضایی به عنوان یک ضرورت باید پذیرفته شود.

,

دادستان زاهدان ادامه داد: افزایش تعاملات میان سازمانی و بین بخشی در راستای بهبود عملکرد نهادها و سازمانها فوق العاده حائز اهمیت است  وبا مدیریت جرایم و آسیب ها می توان از حجم ورودی پرونده ها به محاکم قضای کاست.

,

وی افزود: با اقدامات مثبتی که در دادسرای عمومی و انقلاب طی ماه های اخیر صورت گرفته حجم مراجعین و ورودی پرونده ها به دادسرای مرکز استان با کاهش چشمگیری رو به رو بوده است.

,

حجت السلام موحدی راد خاطرنشان کرد: امید برآن است با استمرار مدیریت موجود در آینده نزدیک شاهد کاهش جرایم و جمعیت کیفری زندانهای استان باشیم.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه