اخبار داغ

دیدار مسئولین دانشگاه فرهنگیان کردستان با خانواده شهید حق وردی/عکس

دیدار مسئولین دانشگاه فرهنگیان کردستان با خانواده شهید حق وردی/عکس
در راستای نکوداشت مقام شهدا و ایثارگران استان کردستان، دکتر مسعود الماسی سرپرست پردیس شهید مدرس سنندج، با حضور در منزل معلم شهید محمد علی حق وردی با خانواده این شهید فرهنگی دیدار و گفت وگو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُرددانش؛در این دیدار که با حضور دکتر یحیی معروفی سرپرست مدیریت استانی و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا قربانی مسول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان کردستان و جمعی از همکاران دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مدرس سنندج برگزار شد، مسئولین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام از او به عنوان پیکارجوی راه علم و عمل یاد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُرددانش,

مسعود الماسی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: معلمان نقش مهمی درهدایت جامعه به سوی کمال دارند کما این که شهید محمد علی حق وردی  نیز به عنوان یک چهره تاثیر گذار در کسوت معلمی بدلیل تجاوز دشمن به خاک میهن اسلامی، وظیفه خود را در عرصه دفاع مهم تر دانست و در این راه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

,

الماسی اضافه کرد: معلمان با درک و شناخت درست از رسالت سنگین خویش به پرورش نسل آینده ساز و متدین می اندیشند و در مدرسه عشق با شمع وجود خود برای هدایت و رشد فرزندان این مرز و بوم نورافشانی می کنند.

,

وی در دیدار با خانواده شهید محمد علی حق وردی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف ماست و حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است.

,

 مسعود الماسی تصریح کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.

,

الماسی خطاب به خانواده این شهید والا مقام افزود: شما عزیزان، فرزندان پاکی را پرورش دادید و مدال افتخار شهادت این جوان برومند بر گردنتان آویخته است.

,

سرپرست پردیس شهید مدرس سنندج با بیان اینکه شهدا مسیر شهادت را با علم و آگاهی انتخاب کردند گفت: حضور خانواده های شهدا در تمامی عرصه ها و صحنه ها برای همه مردم به ویژه مسوولان الگو و اسوه است.

,

در پایان دیدار به رسم یادبود هدایایی به خانواده شهید محمد علی حق وردی اهدا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه