اخبار داغ

تقدیر علمای اهل سنت مرزنشین از خدمات سپاه؛

از خدمات سپاه در مرزی ترین و محروم ترین نقاط کشور متشکریم/ به حق سپاه پاسداران به منویات رهبری در خصوص اقدام و عمل جامه عمل پوشاند

از خدمات سپاه در مرزی ترین و محروم ترین نقاط کشور متشکریم/ به حق سپاه پاسداران به منویات رهبری در خصوص اقدام و عمل جامه عمل پوشاند
علماء اهل سنت منطقه محروم سرباز برپایی مراکز درمانی و بیمارستانهای صحرائی مجهز و بروزتوسط سپاه را الگوی انقلابی گری و پیروی از آرمان های امام راحل و خط و رسم رهبری انقلاب برای خدمت رسانی به مستضعفین دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سنت نیوز؛ علماء اهل سنت شهرستان سرباز و توابع، اقدامات اخیر سپاه پاسداران در جهت محرومین زدائی از منطقه و برپایی مراکز درمانی و بیمارستانهای صحرائی مجهز و بروز را الگوی انقلابی گری و پیروی از آرمان های امام راحل و خط و رسم رهبری انقلاب دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سنت نیوز, سنت نیوز,

امام جمعه اهل سنت کافه بلوچی: به حق سپاه پاسداران مکتبی و انقلابی عمل می کند

, امام جمعه اهل سنت کافه بلوچی: به حق سپاه پاسداران مکتبی و انقلابی عمل می کند, امام جمعه اهل سنت کافه بلوچی: به حق سپاه پاسداران مکتبی و انقلابی عمل می کند,

 مولوی عبدالواحد توحیدی پور امام جمعه اهل سنت کافه بلوچی در خصوص افتتاح بیمارستان صحرایی در  دهستان مورتان شهرستان سرباز توسط سپاه پاسداران ابراز داشت: بنده به عنوان یک مولوی بسیجی از سپاه پاسداران که همیشه به فکر محرومترین مردم منطقه بوده است تقدیر و تشکر مینمایم .

, .,

وی درادامه افزود: وقتی می بینیم در نقطه محروم و دور افتاده صفر مرزی سپاه پاسداران با زحمت فراوان برای محرومیت زدائی از چهره منطقه بیمارستانی صحرائی با امکانات بروز و مجهز به فناوری روز به منطقه می آورد به خود می بالیم.

, .,

امام جمعه کافه بلوچی با تقدیر از زحمات و خدمات سپاه پاسداران این ارگان را مطیع واقعی فرامین انقلاب و رهبری و خدمت رسان به مستضعفین خواند و گفت: به حق امروز سپاه پاسداران سه واژه مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن را به اثبات رسانده است.

,

امام جمعه اهل سنت دهستان حاجی آباد: تامین امنیت و محرومیت زدائی اقدامات مهم سپا در منطقه است

, امام جمعه اهل سنت دهستان حاجی آباد: تامین امنیت و محرومیت زدائی اقدامات مهم سپا در منطقه است, امام جمعه اهل سنت دهستان حاجی آباد: تامین امنیت و محرومیت زدائی اقدامات مهم سپا در منطقه است,

مولوی عبدالخالق رییسی امام جمعه اهل سنت دهستان حاجی آباد نیز پیرامون بیمارستان های صحرائی بر پاشده توسط سپاه پاسداران در منطقه ابراز داشت: نه تنها سپاه مشکلات امنیتی در منطقه را به حداقل رسانده است بلکه در جهت محرومیت زدائی نیز کارهای بزرگی را به ثمر نشانده است.

, .,

مولوی رییسی در ادامه با بیان رضایت مردمی از اقدامات سپاه افزود: امروز مردم منطقه شکر گذار حضور سپاه پاسداران در منطقه هستند.

, .,

امام جمعه اهل سنت حاجی آباد افزود: سپاه در شهرستان سرباز در چند سال اخیر  باساخت مدرسه، جاده های فرعی و روستایی، مسکن برای محرومین و فقرا، ایجاد اشتغال برای جوانان و ایجاد بیمارستانهای صحرایی در مرزی ترین دهستان های این شهرستان نوید رفع محرومیت را به مردم این منطقه می دهد.

, .,

وی افزود: از سپاه برای عمل کردن به منویات رهبری و لبیک گفتن به فرموده ایشان مبنی بر اقدام و عمل متشکریم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه