اخبار داغ

سرپرست مرکز رشد پزشکی پارک علم و فناوری هرمزگان:

مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی با 21 هسته فناور دانش محور فعالیت دارد

مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی با 21 هسته فناور دانش محور فعالیت دارد
سرپرست مرکز رشد پزشکی پارک علم و فناوری هرمزگان از فعالیت 21 هسته فناور شرکت دانش محور در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مجید سرنی زاده، سرپرست مرکز رشد پزشکی پارک علم و فناوری هرمزگان در گفتگو با هرمز گفت:مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یک مرکز نوع پاست که  21 هسته فناور شرکت دانش محور  در حال کار دارذ و دانشجویان مخترع در حوزه فناوری از سوی دانشگاه حمایت می شوند همچنین 8 تا 10 مخترع نیز به صورت مستقل فعالیت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

 

,

سرپرست مرکز رشد پزشکی پارک علم و فناوری هرمزگان اظهار کرد:فرهنگ سازی دانشگاه در دو دوره جشنواره استانی به نام ایده تا اختراع باعث شد تا افرادی که در حوزه سلامت فعالیت دارند جذب دانشگاه شوند.

,

وی با بیان اینکه تعداد مخرعین مرد در استان بیشتر از خانم هاست،افزود:عمده ترین فعالیت مخترعین هرمزگانی در حوزه گیاهان دارویی، تجهیزات پزشکی و نرم افزارهای حوزه سلامت است.

,

تصریح کرد:شهرستان هایی مانند تهران ، اصفهان، شیراز و غیره کارگاههای مجهز را در اختیار مخترعین حوزه های مختلف صنعتی قرار می دهد که در استان ما به دلیل فقدان این تجهیزات متخصصین به ناچار بخش های از کارشان رابه افرادی در شهرهای دیگر واگذار کنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه