اخبار داغ

بخشدار بیارجمند:

مسافران نوروزی در روستاهای هدف گردشگری بیارجمند اسکان می یابند

مسافران نوروزی در روستاهای هدف گردشگری بیارجمند اسکان می یابند
بخشدار بیارجمند با اشاره به برگزاری جلسه ستاد تسهیلات نورزی شهر بیارجمند شاهرود گفت: اسکان مسافران در روستاهای هدف گردشگری، برپایی نمایشگاه محصولات محلی و صنایع دستی بانوان بخش بیارجمند و ایجاد یک نانوایی برای پخت نان تنوری محلی از جمله ویژه برنامه های تبیین شده تعطیلات نوروز در بخش بیارجمند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود جلسه ستاد تسهیلات نورزی شهر بیارجمند شاهرود برای بررسی برنامه های پیشنهادی و پیش بینی شده در نوروز سال 96 برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

روح الله کریمی بخشدار بیارجمند در حاشیه این جلسه به خبرنگار نسل شاهوار گفت: این جلسه با هدف سیاست گذاری بهتر و برنامه ریزی دقیق تر برای استقبال و تکریم از مسافران و گردشگران نورزی در بخش بیارجمند شاهرود برگزار شد.

,

وی اظهار کرد: اسکان مسافران در روستاهای هدف گردشگری، برپایی نمایشگاه محصولات محلی و صنایع دستی بانوان بخش بیارجمند و ایجاد یک نانوایی برای پخت نان تنوری محلی از جمله ویژه برنامه های تبیین شده تعطیلات نوروز در بخش بیارجمند است.

,

بخشدار بیارجمند با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی شهر بیارجمند افزود: روستاهای هدف گردشگری قلعه بالا و رضا آباد و قرار گرفتن پارک ملی توران در این منطقه هر ساله پذیرای انبوهی از مسافران و گردشگران در ایام نوروز و تابستان است.

,

کریمی بیان کرد: روستای قلعه بالا در 24 کیلومتری شهر بیارجمند قرار گرفته و با قرار گرفتن در جنوب شرقی شاهرود از مرکز شهرستان 140 کیلومتر فاصله دارد، همجواری روستای هدف گردشگری با پارک ملی توران که در  آن انبوه حیوانات و پرندگان وحشی نادر مشاهده شده است از مهم ترین دلایل جذب گردشگران بویژه طبیعت گردان به این روستای کوهپایه ای است.

,

وی اذعان کرد: بقعة مشهور به قبر حضرت جرجیس پیغمبر در دهستان خارتوران بیارجمند و مسجد جامع متعلق به دوره افشاریه در شهر بیارجمند از دیگر آثار زیارتی و تاریخی در بخش بیارجمند است.

,

بخشدار بیارجمند با اشاره به تلاش شبانه روزی و آمادگی دستگاه های اجرایی و امنیتی بخش بیارجمند برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی شهر بیارجمند علاوه با تامین نظم و امنیت عمومی و استقرار در اماکن گردشگردی این بخش از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات رفاهی و تفریحی به گردشگران دریغ نخواهند کرد.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه