اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جاجرم:

مردم در ۲۲ بهمن معنای واقعی آشتی ملی را نشان دادند/طرح اینگونه مسائل تنها دشمن شاد کن است

مردم در ۲۲ بهمن معنای واقعی آشتی ملی را نشان دادند/طرح اینگونه مسائل تنها دشمن شاد کن است
شورزاده ابراز داشت:امروز بعضی ها "آشتی" و "ملی" مطرح می کنند؛ آشتی زمانی مطرح است که قهری وجود داشته باشد که نیست و ملی هم گستردگی آن است که باز هم چنین نیست مردم در ۲۲ بهمن معنای واقعی آشتی ملی را نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جاجرم مجتبی شورزاده، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جاجرم اظهار داشت:امروز بعضی ها "آشتی" و "ملی" مطرح می کنند؛ آشتی زمانی مطرح است که قهری وجود داشته باشد که نیست و ملی هم گستردگی آن است که باز هم چنین نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جاجرم,

شور زاده ابراز داشت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال مانند هر سال در گوشه گوشه ایران اسلامی عزیز از اقوام مختلف از فارس و ترک و لر و عرب و بلوچ و کرد وحدت ملی خود را و آشتی ملی خود را نشان دادند.

,

وی ادامه داد: اصلا مطرح کردن این طرح در این شرایط به چه دلیل است؟ چرا ذهن مردم و افکار عمومی را باید به این مواردی که اصولا مبنایی ندارد متوجه کرد؟ مردم سوای حضور پرشور خود در راهپیمایی ها و انتخابات گوناگون که آنها از خود می دانند؛ خواهان کارهای عملی مسئولان و زدودن مشکلات مهم مانند بیکاری، رکود و گرانی هستند.

,

مسئول بسیج دانشجویی گفت: نباید گذاشت با طرح مسایل حاشیه ای دشمنان خوشحال شوند، رییس جمهور جدید ایالات متحده هم آشکارا از این جریان حمایت می کند. او مانند گذشتگان این جایگاه می گوید گزینه نظامی روی میز است. خب این دلسوز ایران است؟ کسی که از گزینه نظامی در برابر ایران سخن می گوید عاقل است؟ اما او باید بداند که ایران قدرت اول منطقه و یکی از قدرت های برتر جهان است.

,

وی خاطر نشان کرد: آمریکا و دیگر هم پیاله هایش باید بدانند که تا گزینه نظامی آنها روی میزشان است گزینه افزایش توان دفاعی ایران نیز روی میز است و به مصداق آیه و اعدو لهم مستطعتم من قوه از نشان دادن آن هم ابایی ندارد. حتی به قیمت مطرح شدن در شورای امنیت سازمان ملل و گزافه گویی های مستکبران. آنها باید بدانند مردم با آشتی و وحدت ملی موجود اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور و تجاوز به حریم و مرزهای خود را نخواهد داد.
 

,
,

پایان خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه