اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام(ره) سرپلذهاب خبر داد:

برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه ایام عید نوروز در سرپلذهاب

برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه ایام عید نوروز در سرپلذهاب
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)سرپلذهاب از برگزاری جشن نیکوکاری درآستانه ایام نوروز از ۱۸ الی ۲۰ اسفند ماه در شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حیدر بهرامی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز،  اظهارداشت: برای جمع آوری کمک های مردم نوعدوست در آستانه ایام نوروز با هدف کمک به خانواده های نیازمند جشن نیکوکاری در روزهای ۱۸ لغایت ۲۰ اسفند ماه سال جاری به مدت سه روز برپا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی درا,

 

,

وی جلب مشارکت حداکثری مردم در قالب رایزنی و تعاملات با نیکوکاران، سازمان ها، ادارات و همچنین برگزاری ستاد و پایگاه های اصلی در شهرستان ها را از اهداف مهم برگزاری این جشن عنوان کرد.

,

 

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خاطرنشان شد: بیست و هفتمین دوره جشن نیکوکاری در 60 پایگاه ثابت و سیاردر سطح شهرستان و روستاها برگزار خواهد شد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه در جشن نیکوکاری پیش رو طرح حامی یابی نیز برای جلب حمایت های خیران از ایتام و خانواده های مشمول طرح محسنین به صورت پررنگ اجرا می شود افزود: برپایی ایستگاه های نقاشی ، برگزاری مسابقات فرهنگی و دینی و برپایی نمایشگاه های از دستاوردهای صنایع دستی مددجویان به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های این نهاد به شمار می رود که در حاشیه این جشن ملی به اجرا در می آیند.

,

 

,

بهرامی بیان کرد: تمامی کمک ها و درآمدهای جشن نیکوکاری امسال پیش از سال نو در میان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد شهرستان توزیع خواهد شد.

,

 

,

سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 90هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد هفت هزار و 198 نفر در قالب سه هزار و 15 خانوار از خدمات مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپلذهاب برخوردارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه