اخبار داغ

مربی تیم والیبال نوجوانان تفرش خبر داد

راهیابی نوجوان تفرشی به انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان

راهیابی نوجوان تفرشی به انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان
مربی تیم والیبال نوجوانان تفرش گفت: نوجوان ۱۶ ساله تفرشی توانست با شرکت در تست استعدادیابی تیم ملی به انتخابی تیم ملی راه یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛؛به نقل از ندای تفرش، یک نوجوان ۱۶ ساله تفرشی به انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان راه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

روح‌الله عتیقی مربی تیم والیبال نوجوانان تفرش گفت: تست استعدادیابی تیم ملی که در روزهای یکم تا سوم اسفندماه در اراک برگزار شد، ۳ نوجوان والیبالیست تفرشی متولد سال ۷۹ به بعد شرکت داشتند که "محمد امین معین‌آبادی" از تفرش به انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور راه یافت.

,

عتیقی با بیان این که در سطح استان مرکزی، ۸ والیبالیست به انتخابی تیم ملی راه یافتند، ادامه داد: این تست در سطح استان‌های مرکزی، قم، لرستان و کرمانشاه برگزار و دو تیم انتخاب شدند. تیم ۲۰ نفره «الف» و تیم ۲۰ نفره «ب» از میان ۲۰۰ والیبیاست نوجوان انتخاب شدند که به تیم «ب» فرصت داده شد تا تمرین کنند و مجدد در تست استعدادیابی شرکت کنند. البته معین آبادی از تفرش به تیم «الف» راه یافته است.

,

وی افزود: افراد انتخاب شده، در اردوهای ماهیانه ای که در سطح منطقه برگزار می شود شرکت می کنند و در پایان هر ماه، در اردوگاه آزادی تمرین می کنند تا به تدریج استعدادهای برتر شناسایی و انتخاب شوند. پس از ۲ سال به تیم ملی نوجوانان راه می یابند و در مسابقات شرکت می کنند.

,

این ورزشکار تفرشی، یادآور شد: معین آبادی از سال ۹۲ جذب والیبال شده است و در این سالها کم کم علاقه مندی او بیشتر شد. با توجه به فیزیک بدنی مطلوب و استعدادش توانست به انتخابی تیم ملی راه یابد.

,

عتیقی تصریح کرد: استعدادهای دیگری نظیر معین آبادی در تفرش و به خصوص در رشته والیبال وجود دارد. در حال حاضر از بین ۱۰۰ ورزشکار فعال در رشته والیبال نوجوانان و نونهالان در قسمت پایه، ۸۵ بازیکن مستعد و دارای فیزیک بدنی خوب وجود دارد که با توجه به عدم رسیدگی و فعالیتهای کمرنگ رشته والیبال در تفرش در سالهای گذشته، این استعدادها نهفته مانده اند.

,

وی ادامه داد: متاسفانه ورزش تفرش ضعیف و فعالیتهای ورزشی کمرنگ هستند که حضور کمرنگ رئیس در ورزش و جوانان شهرستان بر این مشکلات دامن شده است.

,

مربی تیم والیبال نوجوانان تفرش خاطرنشان کرد: وجود اعتبارات، حمایتهای مالی و معنوی به خصوص از سوی پیشکسوتان ورزشی شهرستان، سبب تقویت ورزش شهرستان می شود.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه