اخبار داغ

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود:

1400 دانش آموز شاهرودی سفیران طرح "همیار انرژی" می شوند

1400 دانش آموز شاهرودی سفیران طرح "همیار انرژی" می شوند
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با بیان اینکه هزار و 400 دانش آموز از مدارس ابتدایی شاهرود سفیر طرح "همیار انرژی" می شوند گفت: هدف از اجرای این طرح آموزش مصرف بهینه انرژی به کودکان، فرهنگ سازی در میان خانواده ها و جلوگیری از هدر رفت منابع انرژی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود مرحله اول طرح "همیار انرژی " در مدارس ابتدایی شهر شاهرود آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

حمید باباخانی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در حاشیه اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با اشاره به اجرای این طرح با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی و برای نخستین بار در استان سمنان گفت: این طرح در سه مرحله و با هدف آموزش مصرف بهینه انرژی ویژه معلمان و مربیان، دانش آموزان و خانواده ها در مدارس شاهرود اجرا می شود.

, نسل شاهوار ,

وی اظهار کرد: با اجرای این طرح ابتدا دانش آموزان با آموزش های ارائه شده راه های مصرف بهینه انرژی را یاد گرفته و سپس با آموزش آن به سایر دوستان و اعضای خانواده از هدر رفت منابع انرژی جلوگیری خواهند کرد.  

,

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با بیان اینکه در مرحله اول این طرح 70 معلم و مربی پرورشی مدارس ابتدایی شاهرود به عنوان سفیران اجرای طرح انتخاب شده اند افزود: معلمان و مربیان در هفت گروه ده نفره سازماندهی شده اند، هر معلم 20 نفر از دانش آموزان زبده و با استعداد مدرسه خود را به عنوان همیار انرژی انتخاب کرده و راه های مصرف بهینه انرژی و فرهنگ سازی آن در بین خانواده و دوستان را به آنها آموزش می دهد.

,

باباخانی بیان کرد: در مجموع هزار و 400 نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی شاهرود به عنوان سفیران اجرای طرح "همیار انرژی" در شاهرود تربیت خواهند شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه