اخبار داغ

شهردار منطقه یک خبر داد؛

پل مردوخ سنندج ترمیم و نورپردازی می‌شود

پل مردوخ سنندج ترمیم و نورپردازی می‌شود
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: با هدف ارتقای زیبایی منظر شهری و بهبود وضعیت نمای پل های سطح منطقه عملیا ت نماسازی و نورپردازی پل مردوخ آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "شاهو شاهویی" مدیر شهرداری منطقه سنندج با بیان اینکه ارتقاء زیبایی منظر شهری و همچین بهبود وضعیت نمای پلهای سطح منطقه در دستور کار قرار گرفته، گفت: یکی از پل های سنندج پل مردوخ است که این پل در سنوات گذشته جهت اتصال خیابان شیخان به مردوخ شمالی احداث شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,


وی از آغاز اجرای عملیات نماسازی و نورپردازی پل مردوخ خبر داد و افزود: با همکاری سازمان زیبا سازی و شرکت نما چین این پل نماسازی خواهد شد.

,
,


مدیر شهرداری منطقه سنندج با بیان اینکه پل مرودخ 240 متر طول و دارای 9 ستون است، افزود: در طرح نما سازی پل مردوج از آجر نما استفاده شده و بخشی از عرشه پل نیز بوسیله کامپوزیت نماسازی خواهد شد.

,
,


شاهویی تصریح کرد: 1500 متر مربع از بدنه و پایه های این پل نماسازی خواهد شد که تاکنون  عملیات نماسازی 700 متر مربع از بدنه این پل اتمام یافته است.

,
,


وی با بیان اینکه در راستای زیباسازی این پل در قسمتی از بدنه پل طرح اسمالله درج خواهد شد، گفت: پس از اتمام عملیات نماسازی اجرای نورپردازی بدنه و عرشه این پل نیز آغاز خواهد شد.

,
,


وی هزینه اجرای عملیات نماسازی و نور پردازی پل مردوخ را دو میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در صورتی که هوا مساعد باشد این طرح تا اردیبهشت سال آینده اتمام خواهد یافت.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه