اخبار داغ

تحلیلی بر انتفاضه سوم؛

منصوری آرانی: عربستان در خاکریز دشمن اظهار دوستی می‌کند/ شوهانی: دولت سابق آمریکا تظاهر به حمایت از جبهه مقاومت می‌کرد/ ترامپ حتی حفظ ظاهر نمی‌کند

منصوری آرانی: عربستان در خاکریز دشمن اظهار دوستی می‌کند/ شوهانی: دولت سابق آمریکا تظاهر به حمایت از جبهه مقاومت می‌کرد/ ترامپ حتی حفظ ظاهر نمی‌کند
در پی بیایات مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، دو عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس انتفاضه سوم را تحلیل و بررسی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی منصوری آرانی، عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و وابسته نظامی سابق ایران در عربستان سعودی، در گفت‌وگو با خاورستان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، اظهار کرد: امروز آنچه به چشم می‌آید تفرق در در جهان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان , خاورستان , خاورستان ,

 

,

وی با اشاره به تفرق در جهان اسلام، ابراز کرد: کشورهایی که باید در کنار جبهه مقاومت باشند در خاکریز دشمن علیه این جبهه اقدام می کنند؛ این در حالی است که جبهه مقاومت مظلومانه دفاع می کند.

,

 

,

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران همواره از جبهه مقاومت پشتیبانی و حمایت کرده است، عنوان کرد: در مقابل برخی کشورهای اسلامی حوزه خلیج فارس به جای عمل به وظیفه‌شان که حمایت از جبهه مقاومت است، رژیم نامشروع صهیونیست را یاری می‌کنند.

,

 

,

منصوری آرانی با تأکید بر اینکه رسیدن به پیروزی همواره با سختی و مصائب همراه است، اضافه کرد: انتفاضه سوم جز توکل به خداوند و چند کشور اسلامی هیچ حامی دیگری ندارد با وجود این پیش بینی می شود تا دو دهه آینده جبهه مقاومت رژیم صهیونیست را از میان بردارد.

,

 

,

وی با بیان اینکه آمریکا لابی صهیونیست است، تصریح کرد: کشورهای اسلامی نظیر عربستان، ترکیه و قطر ضمن ادعا برای کمک به فلسطین، با صهیونیست و حامیان وی رابطه تنگاتنگ پنهان دارند.

,

 

,

همچنین احمد شوهانی، عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خاورستان  اظهار کرد: انتفاضه سوم بسیار مظلوم واقع شده است زیرا دولت های مسلمان عربی به جای حمایت از انتفاضه سوم به مراوده با امریکا و رژیم صهیونیست مشغول هستند.

, خاورستان  , خاورستان  , خاورستان  ,

 

,

وی با بیان اینکه ایران همواره حامی جبهه مقاومت بوده است، خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی و عرب حوزه خلیج فارس راه به اشتباه می روند، به گونه ای که به جای حمایت های مالی، سیاسی ونظامی از جبهه مقاومت، به سمت دشمنان حرکت می کنند.

,

 

,

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از گذشت چند سال هنوز رژیم صهیونیست در مقابل جبهه مقاومت ایستادگی کند و همواره به ناچار عقب نشینی می کرد.

,

 

,

وی با اشاره به ایستادگی حزب الله لبنان و مردم مظلوم غزه، عنوان کرد: دولت سابق آمریکا تظاهر به حمایت از جبهه مقاومت می کرد اما ترامپ و مجلس آمریکا حتی حفظ ظاهر نکرده اند و از رژیم صهیونیست حمایت می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه