اخبار داغ

کمبود امکانات فرزندمان را فلج کرد/ هزینه درمان او را نداریم/ امیرحافظ، در انتظار لبخند بهار

کمبود امکانات فرزندمان را فلج کرد/ هزینه درمان او را نداریم/ امیرحافظ، در انتظار لبخند بهار
امیرحافظ کودک هفت ساله دلگانی در شش ماهگی بر اثر تب شدید و تشنج فلج و دچار معلولیت ذهنی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از به گزارش دلگان پرس، شش ماه بیشتر نداشت که بیماری و تشنج زندگی اش را متشنج کرد، حالا هفت زمستان از آن شب سرد و پر ازتشنج می گذرد، زمستانی که با فقر، دوری از مرکز، ناآگاهی والدین، کمبود امکانات و همه و همه در کنار هم شدند تا امیرحافظ از رشد ذهنی بازماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  دلگان پرس,

بی رحمی زمستان مانع از آن نشد تا مادر و پدر امیرحافظ به امید بهار فرزند ننشیند، مادر لباس های مردم را سوزن دوزی کرد و با دستمزد آن ها فرزند را بر دوش گرفت و به بیمارستان های مختلف برد، متخصصان به مادر نوید بهبودی می دادند و مادر امیدوار بیشتر می دوخت، بیشتر تحمل می کرد، جای جای بدن مادر نشان از زخم و دردهایی است که امیرحافظ بی آن که بداند بر مادر تحمیل می کند، ولی مادر، مادر است همه را به جان می خرد به امید روزی که بتواند نظاره گر سلامتی دردانه اش باشد.

,

, ,

مادر امیرحافظ نیکمنش در گفتگویی با خبرنگار دلگان پرس با بیان اینکه فرزندم در شش ماهگی دچار بیماری سختی شد، می گوید: در اثر همان بیماری که با تب شدید و تشنج همراه بود، امیرحافظ فلج شد.

,  دلگان پرس,

وی با اشاره به اینکه در این سال ها به دکترهای زیادی مراجعه کرده ایم، می افزاید: تنها امید به بهبودی فرزندانمان باعث شده است که او را به بیمارستانهای مختلف کشور ببریم.

,

مادر امیر حافظ با بیان اینکه از راه سوزن دوزی و خیاطی که انجام می دهدف هزینه های درمان فرزند خود را تامین می کنند، اضافه می کند: همسرم در زمین های کشاورزی مشغول به کار است ولی با آن هزینه درمان امیر حافظ تامین نمی شود.

,

وی با اشاره به اینکه از سه سال قبل بهزیستی ماهیانه 50 هزار تومان به امیرحافظ پرداخت می کنند، بیان می کند: آیا با 50 هزار تومان می شود هزینه درمان فرزندمان را تامین کنیم، در حالی که تمام هزینه یکبار مراجعه به یکی از بیمارستان های یزد نزدیک به 2 میلیون تومان بوده است.

,

مادر امیرحافظ می گوید: فرزندمان در بیمارستان یزد نوبت دکتر دارد، اما دیگر پول و سرمایه ای برای بستری شدن و درمانش نداریم.

,

وی ​می افزاید: همسرم چندین بار برای دریافت تسهیلات و وام به بهزیستی مراجعه کرده است تا با آن بتوانیم آن را صرف هزینه های درمان امیرحافظ کنیم، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم.

,

وی می گوید: تنها دارایی ما امیرحافظ است که با همسرم در یک اتاق گلی در روستای جبرآباد شهرستان دلگان زندگی می کنیم.

,

مادر امیر حافظ می گوید: آرزو داریم که با امیرحافظ به زیارت حضرت امام رضا (ع) در شهر مشهد مقدس و خواهرش حضرت معصومه (س) در شهر قم برویم، اما هزینه سفر به این شهرها را نداریم.

,

امیرحافظ اهل جبر آباد دلگان است، هنوز به فلسفه گزینش چنین نامی پی نبرده ام فقط نیک می دانم که هر آن که اهل جبر آباد است از جبر فقر در امان نیست. امیرحافظ هفت ساله در انتظار بهار نشسته است، بهاری که امید را همچنان در دل مادر امیرحافظ زنده نگاه دارد.

,

خیران و نیک اندیشان می توانند جهت کمک به درمان امیرحافظ ، با این شماره 09156086723 تماس برقرار کنند.

,

, ,

خبرنگار مجید بامری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه