اخبار داغ

با هدف نمایش فعالیت مردمی اقتصاد مقاومتی:

ستاد مردمی «مقاومت هشتاد میلیونی» فراخوان منتشر کرد/ اهدای نشان «مقاومت ایرانی» به آثار برتر

ستاد مردمی «مقاومت هشتاد میلیونی» فراخوان منتشر کرد/ اهدای نشان «مقاومت ایرانی» به آثار برتر
فعالین و کارآفرینان در مشاغل مختلف می توانند اقدامات خود را در چهار حوزه تولید، ترویج، منابع علمی و مطالبه جهت معرفی و شرکت در نخستین عهدواره «مقاومت هشتاد میلیونی» و کسب نشان مقاومت ایرانی به این ستاد معرفی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «بسیج زنان کشور» در آخرین ماه سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، فراخوانی به نام «مقاومت هشتاد میلیونی» برای نمایش اقدام های مردمی در حوزه اقتصاد مقاومتی منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسیج زنان کشور»,

در این کمپین از مردم دعوت شده است که تمام اقدامات خود را در چهار حوزه تولید(کشاورزی، صنعتی، صنایع دستی و ..)، ترویج (تولیدملی و کالای ایرانی؛ ضدارزش سازی کالای خارجی)، علمی (کاهش آسیب پذیری کشور و رفع نیاز های مردم) و مطالبه (امر به معروف و نهی از منکر بر علیه مفاسد اقتصادی) خود را معرفی کرده و به نمایش عموم بگذارند.

,

علاقمندان می توانند گزارشی از اقدام های خود را در قالب متن، عکس نوشته و فیلم یک یا چند دقیقه ای از اقدام خود یا دیگر اقدام کنندگان در محیط تولید، فیلم یک یا چند دقیقه ای از اقدام ناکام مانده با ذکر موانع تولید و معرفی مکتوب چند خطی از اقدام خود یا دیگر اقدام کنندگان را از طریق شبکه های مجازی برای آن ارسال نمایند و این ستاد نیز اقداماتی که بر اساس شاخص های اعلام شده ارسال گردند، در کلیه شبکه های توزیع و ترویج مجازی منتشر خواهند شد.

, علاقمندان می توانند گزارشی از اقدام های خود را در قالب متن، عکس نوشته و فیلم یک یا چند دقیقه ای از اقدام خود یا دیگر اقدام کنندگان در محیط تولید، فیلم یک یا چند دقیقه ای از اقدام ناکام مانده با ذکر موانع تولید و معرفی مکتوب چند خطی از اقدام خود یا دیگر اقدام کنندگان ,

ستاد مردمی مقاومت هشتاد میلیونی بر اساس شاخص هایی که جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در اقتصاد تدوین کرده اند تا روز 16 اسفند پذیرای اقدامات خواهند بود و در روز 19 اسفندماه سال 95، طی مراسمی از میان آثار معرفی شده، از اقدام های ویژه مردمی تقدیر به عمل می آید و اقدام های برتر، «نشان مقاومت ایرانی» اهدا خواهد شد.

, ستاد مردمی مقاومت هشتاد میلیونی بر اساس شاخص هایی که جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در اقتصاد تدوین کرده اند تا روز 16 اسفند پذیرای اقدامات خواهند بود و در روز 19 اسفندماه سال 95، طی مراسمی از میان آثار معرفی شده، از اقدام های ویژه مردمی تقدیر به عمل می آید و اقدام های برتر، «نشان مقاومت ایرانی» اهدا خواهد شد.,

این نشان در «عهدواره مقاومت هشتاد میلیون» توسط ستاد مردمی، پس از سنجش اقدامات بر اساس شاخص ها اعطا خواهد شد.

,

نشان «مقاومت ایرانی» بر اساس شاخصه هایی که توسط اساتید جبهه فکری انقلاب در اقتصاد مقاومتی تعیین گشته است و دارای یک اعتبار نخبگانی و رسانه‌ای – تبلیغاتی می‌باشد و بیشتر از این که یک نشان اقتصادی باشد، نشانی ست حامل فرهنگ اقتصاد مقاومتی که با تایید اساتیدی همچون دکتر درخشان، درکتر رزاقی، دکتر سبحانی، حجت الاسلام میرمعزی، دکتر داوودی و دکتر پیغامی همراه است.

, نشان «مقاومت ایرانی» ,

همچنین اقدامات برتر به مراکز تولید هنری– رسانه ای مانند جشنواره عمار، به عنوان سوژه مستند و ... معرفی خواهند شد و در سه بخش تولید، توزیع، فعالیت های علمی و مطالبه در شبکه های ترویج تولید و کالای ایرانی معرفی خواهند شد.

,

حجت الله عبدالملکی (هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) و فعال در گفتمان‌سازی مردمی و نخبگانی اقتصاد مقاومتی)، کامله موسوی (تولید کننده مردمی در خوزستان در حوزه کشاورزی و صنایع خانگی و ... بر اساس الگوی تعاونی‌های مردمی و تواناسازی و کارآفرینی‌های کوچک متکثر)، حسین یکتا (فعال در عرصه محرومیت‌زدایی و ساماندهی حرکت‌های جهادی و فعال در گفتمان سازی مردمی)،روح ‌لله ایزدخواه (تمرکز بالای یک دهه بر حوزه نظری و میدانی پیشرفت مناطق محروم و اقتصاد مردمی و فعال در منطقه سیستان و ...) و محمدرضا دیانی (مدیر  شرکت تولید لوازم خانگی ایرانی اسنوا) جمعی از اعضای اصلی این ستاد معرفی شده اند.

,

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس کانال تلگرامی«مقاومت 80 میلیونی» و یا صفحه اینستاگرام «عهدواره مقاومت 80میلیونی» مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه