اخبار داغ

برای نخستین بار؛

همایش بزرگ «سپاس قهرمان» در دلیجان برگزار می شود

همایش بزرگ «سپاس قهرمان» در دلیجان برگزار می شود
مسئول کمیته روابط عمومی همایش «سپاس قهرمانی» گفت: نخستین همایش بزرگ ورزش دلیجان با عنوان "سپاس قهرمان" در تاریخ نوزدهم اسفندماه جاری در محل سالن هلال احمر شهرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد عزیزی، مسئول کمیته روابط عمومی همایش سپاس قهرمان در گفتگو با پیام دلیجان گفت: این همایش به همت اداره ورزش و  جوانان شهرستان دلیجان و با حمایت شهرداری و شورای شهر و فرمانداری شهرستان دلیجان با حضور میهمانان ویژه و شخصیت‌های بزرگ ورزش کشور در تاریخ ۱۹ اسفندماه جاری در محل سالن هلال احمر شهرستان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

 

,

وی ادامه داد: در این همایش در مجموع از ۱۵۰ نفر از پیشکسوتان، نخبگان، قهرمانان و خادمان و حامیان ورزش دلیجان و همچنین از روسای هیات های ورزشی و نایب روسای این هیات ها تجلیل به عمل می‌آید.

,

 

,

مسئول کمیته روابط عمومی همایش سپاس قهرمان با بیان اینکه یکی از اهداف بزرگ جامعه ورزشی، بسط و گسترش فرهنگ و روحیه جوانمردی، سپاس گزاری و رادمردی است، افزود: بی شک برگزاری این همایش بزرگ برای نخستین بار برگ زرینی در تارک ورزش دلیجان خواهد بود.

,

 

,

عزیزی با تاکید بر اینکه درخشش ورزشکاران دلیجان تاثیری شگرف در جهت توسعه و اعتلای ورزش شهرستان در عرصه های همگانی و قهرمانی خواهد داشت، بیان کرد: بزرگداشت و ارج نهادن به فعالان جامعه ورزشی بدون تردید، موجب دلگرمی و احساس ارزشمندی و ایجاد انگیزه‌ای مضاعف در میان جامعه ورزش شهرستان است.

,

 

,

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۲ هیات ورزشی و چهار هزار ورزشکار سازمان یافته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه