اخبار داغ

رئیس جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری:

افزایش 15 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های چهار محال و بختیاری

افزایش 15 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های چهار محال و بختیاری
رئیس جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: جوجه ریزی در مرغداری‌های استان باتوجه به فرارسیدن ایام نوروز ، ۱۵ درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر؛ ذبیح الله غریب  رئیس جهاد کشاورزی چهار محال و بختیاری اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای خرید و ذخیره‌سازی 350 تن مرغ منجمد و 200 تن گوشت قرمز در استان انجام شده ضمن اینکه تاکنون از این مقدار 173 تن مرغ منجمد و 34 تن گوشت قرمز خریداری و ذخیره‌سازی شده است.

وی ، با تأکید بر اینکه مشکلی از نظر تأمین گوشت در استان وجود ندارد، افزود: از مجموع 203 واحد مرغداری استان با ظرفیت 4 میلیون و 200 هزار قطعه جوجه 101 واحد با ظرفیت یک میلیون و 800 هزار قطعه فعال هستند.

رئیس جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود بیش از 300 هزار قطعه جوجه بالای 42 روز در مرغداری‌های استان بیان کرد: در حال حاضر 600 تن جوجه آماده عرضه به بازار در استان است.

غریب، نیاز روزانه استان به مرغ را 75 تن عنوان و خاطرنشان کرد: روزانه و تا عید نوروز 40 تا 45 هزار قطعه مرغ در استان آماده کشتار است.

وی با بیان اینکه یک میلیون و 300 هزار قطعه جوجه‌ریزی در دی ماه انجام شده است، گفت: در بهمن ماه مجوز یک میلیون و 80 هزار قطعه جوجه ریزی در استان صادر شد که از این مقدار 750 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده که این نشانگر مازاد تولید گوشت مرغ در استان است.

انتهای پیام/530ب

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه