اخبار داغ

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح :

اطلاعات در رابطه با دفاع مقدس اجمالی است/جوانان ایرانی با ۱۳درصد امکانات در قلعه خیبری صدام را از جا کندند

اطلاعات در رابطه با دفاع مقدس اجمالی است/جوانان ایرانی با ۱۳درصد امکانات در قلعه خیبری صدام را از جا کندند
مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در یادواره شهدای گمنام رودبار جنوب و بزرگداشت عملیات خیبر با بیان اینکه اطلاعات در رابطه با دفاع مقدس اجمالی است، گفت: در عملیات خیبر 13درصد امکانات در اختیار جنگ قرار گرفت و13درصد مردم در جنگ شرکت و جان خود را فداکردند و بقیه در ناز ونعمت بودند و از ثمرات جنگ بهره بردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"رودبار ما"، اولین یادواره شهدای گمنام شهر زهکلوت و بزرگداشت عملیات خیبر شب گذشته به همت گروه فرهنگی تبلیغی بیان و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب در سالن حوزه شهدای زهکلوت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

این مراسم با خیرمقدم گویی توسط حجت الاسلام محمد محمدی نور امام جمعه شهر زهکلوت و سخنرانی سردار  پاسدار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح همراه و روایتگری حجت الاسلام سید محمد میر علی اکبری، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

,

در این مراسم از برندگان مسابقه شعر،دلنوشته و عکاسی تجلیل وبه برگزیدگان هدایایی تقدیم شد و از دانشنامه شهداء گمنام شهر  زهکلوت رونمایی شد.

,

, ,

شهدای گمنام شهر زهکلوت در جنوب استان کرمان متعلق به عملیات والفجر یک در منطقه فکه است که 21 فروردین 1362 در سن 17 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید دیگر این منطقه در سن 29 سالگی و 20 بهمن سال 1364 در عملیات والفجر هشت در منطقه فاو به شهادت رسید. دیگر شهید گمنام شهر زهکلوت 17 ساله و در عملیات خیبر در جزیره مجنون سوم اسفند 1362 به شهادت رسید که امسال همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)در این شهر تشیع و تدفین شدند.

,

, ,

سردار سید محمد باقر زاده مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد وخاطر شهداء گمنام وشهدای عملیات خیبر گفت: عملیات خیبر تحت شرایطی انجام شد که کشور ما تحت فشارهای سیاسی ونظامی دنیا بود که چرا صلح ساختگی صدام را قبول نمی کنیم.

,

وی با بیان اینکه عملیات خیبر در شرایطی به کشور تحمیل شد که ما در جنگ شهرها وجنگ اقتصادی و زدن سکوهای نفتی در خارک بودیم،اظهارداشت: در ماجرای عملیات خیبر برتری دشمن در بحث سلاح های مرگبار بود در زمینی که ما وارد می شدیم ما را درو می کردند و زمینه نفوذ ما صفر بود.

,

, ,

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: در سال61 عراق رفت داخل یک قلعه ودر جنگ را بست ولی جوانان ایرانی با کمترین امکانات نفوذ ودر قلعه خیبری صدام را از جاکندند.

,

وی با بیان اینکه عملیات خیبرباید بازتابی شود گفت: برخی ها معمولا با عملیات ها انتزاعی برخورد می کنند که این درست نیست ما باید حوادث را باتوجه به تاریخ آن بازنگری کنیم.

,

سردار باقرزاده خاطر نشان کرد: قضیه دفاع مقدس ریشه تاریخی دارد متاسفانه در کشور ما جوانان کتابهای تاریخی را کمتر می خوانند و اطلاعات آنها در رابطه با دفاع مقدس اجمالی است در صورتی که اطلاعات دفاع مقدس دست آموز است و می تواند در زندگی ما راه گشا باشد.

,

وی بیان کردذ: عبرت از یک حادثه باعث رشد یک جامعه می شود و تداوم این عبرتها باعث بصیرت می شود خود عبرت موجب رشد جامعه می شود ما باید حوادث را مرور کنیم.

,

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در عملیات خیبر 13درصد امکانات در اختیار جنگ قرار گرفت و13درصد مردم در جنگ شرکت و جان خود را فداکردند و بقیه در ناز ونعمت بودند و از ثمرات جنگ بهره بردند.

,

سردار باقر زاده در پایان افزود: دشمنان ما واقف هستند که امام ما نترس بود و ملت را هم به همین منوال بار آورد و حجاب و عفاف فاطمی زنان ماست که مدافع حرم تربیت می کند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه