اخبار داغ

هشدار به دنا نشینان /ستاد بحران و شورای تامین تشکیل جلسه داد

آنفولانزای فوق حاد پرندگان شهر پاتاوه را فرا گرفت

آنفولانزای فوق حاد پرندگان شهر پاتاوه را فرا گرفت
فرماندار شهرستان دنا از مثبت بودن نتایج آزمایش های بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در شهر پاتاوه خبر داد و از مردم این شهر خواست نهایت همکاری را با متولیان کنترل این بیماری به عمل بیاورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی سفیردنا عباس بهشتی روی فرماندار دنا ساعتی پیش در جلسه مشترک ستاد بحران و شورای تامین شهرستان دنا با اشاره به معدوم سازی پرندگان مبتلا به ویروس آنفولانزای فوق حاد پرندگان گفت:کنترل این بیماری در روستای بن زرد به نحو احسن انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

وی در این رابطه با بیان اینکه کمیته معدوم سازی متشکل از جهاد کشاورزی ،شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی ،منابع طبیعی و محیط زیست در قالب پنج گروه بود از شیوع این بیماری به شهر پاتاوه از توابع شهرستان دنا خبر داد.

,

 

,

بهشتی روی با اشاره به اینکه شهر پاتاوه اولین شهر در کشور مبتلا به آنفولانزای فوق حاد پرندگان است افزود:نتیجه نمونه های ارسالی به آزمایشگاه مثبت بوده است.

,

 

,

فرماندار دنا با اشاره به اینکه کار معدوم سازی طیور آلوده به این بیماری از صبح فردا قبل از ساعت هفت شروع می شود عنوان کرد:از انجا که شهر پاتاوه چسبیده به چند روستای بزرگ است نیاز به کار ویژه دارد.

,

 

,

وی با بیان اینکه بنا به نزدیکی شهر پاتاوه به مرکز استان این امر باید به صورت ویژه با همکاری و همیاری مردم در دستور کار قرار بگیرد از مردم شهر و بخش پاتاوه خواست نهایت همکاری را با مجریان کنترل این بیماری به عمل بیاورند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه