اخبار داغ

افتتاح مرکز تخصصی علوم کانون پرورش فکری کودکان بندرعباس

افتتاح مرکز تخصصی علوم کانون پرورش فکری کودکان بندرعباس
اولین مرکز تخصصی علوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، با حضور علیرضا حاجیان زاده مدیر عامل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در بندرعباس افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ساحل؛ اولین مرکز تخصصی علوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، امروز چهارم اسفندماه با حضور علیرضا حاجیان زاده مدیر عامل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل,

ناهید سلیمانی احمدی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان درمراسم افتتاحیه این مرکز تخصصی اظهار داشت: شروع مطالعات این مرکز از سال ۹۳ آغاز شد و پایان پروژه با تخصیص ردیف اعتباری خاص به نام مرکز علوم تا سال ۹۶ اعلام شده است که امیدواریم زودتر از این تاریخ به اتمام برسد.

,

وی ادامه داد: به دلیل فراهم بودن بستر مناسب برای اجرای فعالیت های علمی و فرهنگی در مراکز فرهنگی و هنری، ساماندهی و ایجاد تعادل در فعالیت های پنجگانه در مراکز، افزایش کیفیت و ثبت فعالیت های علمی-پژوهشی برای علاقه مندان، بهینه سازی هدفمندانه از امکانات و شرایط محیطی و جغرافیایی خاص استان هرمزگان، وجود کارشناسان مجرب در زمینه های علمی، کانون پرورش فکری کودکان برآن شد براساس نیازسنجی ها و ظرفیت های موجود از سال ۹۳ طرحی را ایجاد کند تا کلیه علاقه مندان کودک و نوجوان، اساتید و پژوهشگران و اولیا و مربیان در فضایی تخضضی در فضایی صمیمی با فضای زیست محیطی آشنا شوند.

,

به گفته سلیمانی، این پروژه با پیش بینی هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و اعتبارهزینه شده ای تاکنون بالغ بر ۸ میلیارد ریال در فاز نخست آن شامل بخش اکوسیستم های دریایی، زیست بوم‌های جانوری با گونه‌های جانوری تاکسیدرمی و گیاهان هرمنطقه، آکواریوم ماهیان، بخش فیزیک، شیمی، زمین شناسی ، بخش رصد هوا شناسی  و نجوم طراحی شده است.

,

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان اظهارامیدواری کرد که با نگاه مدبرانه مسئولان و برنامه ریزان، تهدیدها تبدیل به ظرفیت های رشد و تولید گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه